Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

deniskimpe

deniskimpe

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 18 november 2016
  • 17:11

heb mn Samsung Note 4 binnengedaan via Dr Mobile omdat mn wifi picogram in het meldingenvenster steeds aan en uitspringt (van grijs-lichtgroen-groen-grijs), de hele tijd. In de wifi-instellingen gaat het knopje steeds van links naar rechts, dus aan en uit en in de aan-stand zoekt hij dus netwerken, met veel batterijgebruik tot gevolg. Bij Dr Mobile hebben ze er een nieuw moederbord ingestoken, maar probleem is dus terug. Zou het dan aan een bepaalde app kunenn liggen ? Iemand hetzelfde probleem, zodat ik weer niet reset moet doen en app per app moet gaan installeren om na te gaan dewelke het zou kunnen zijn? Na een fabrieksherstel heeft hij het probleem dus niet…

ronbrax

ronbrax

• Lid sinds 19 november 2016
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 19 november 2016
  • 02:21

Ik heb dat ook op mijn note 4 en volgens mij heb ik dat sinds de laatste update van android ongeveer 2 weken terug.

Ik hoop dat met een nieuwe update dit probleem word verholpen.

Als ik de telefoon opnieuw opstart is het weg maar zodra ik wifi aan zet en weer probeer uit te zetten dan krijg ik dat probleem van wifi aan en uit constant.

Bewerkt (19 november 2016 02:24)
deniskimpe

deniskimpe

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 19 november 2016
  • 07:26

Het zal idd de update zijn, na de fabrieksherstel vraagt hij om de laatste security-update te installeren en daarna begint de miserie… is er een mogelijkheid om Samsung hierover te contacteren of is dat verspilde energie ?

ronbrax

ronbrax

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 19 november 2016
  • 12:12

Proberen kan altijd, alleen ik zou niet weten hoe en waar je zo'n melding moet doen.
Ik ga het wel proberen i.i.g. 

Ze zullen toch wel meer klachten krijgen daarover en dan komt er vanzelf een update lijkt me.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6547
  • Reputatie 250
  • 19 november 2016
  • 15:50

Misschien de onderstaande link.

http://www.samsung.com/nl/info/contactus.html#

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1107
  • Reputatie 10
  • 19 november 2016
  • 16:24

Probleem had ik ook. Heeft niets met hardware of apps te maken!

Opgelost door: bij instellingen,  verbindingen, locatie, aan zetten, dan naar precisie verbeteren, daar scannen van wifi uitzetten, dan locatie weer uitzetten… KLAAR!

Gekke is dat het scannen van wifi dus ook doorgaat wanneer locatie uitstaat maar je het scannen van wifi niet hebt uitgezet… daarom kostte het mij enige tijd voordat ik het gevonden had.

Dit fenomeen is imo een sneaky verandering van de instellingen,  zodat Google je toch kan volgen ondanks dat je locatie en wifi uitzet! Blijven opletten dus! 

@deniskimpe:
Ik zou Dr. mobile om refund vragen door verkeerde diagnose en het onnodig vervangen van onderdelen!

Bewerkt (19 november 2016 16:36) | Typo, aanvulling

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 5 N920T - Sold
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0 (main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock

deniskimpe

deniskimpe

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 19 november 2016
  • 19:44

@OnnoJ: dat helpt idd, hartelijk bedankt ! Wel raar dat hij het de laatste dagen pas had en voordien niet, mss aangezet met die update?
Die refund, tja denk niet dat ze daar in zullen tussenkomen, toestel was nog in garantie. En een nieuw moederbord kan nooit geen kwaad denk ik dan na 1 jaar… Dan gaat dat weer wat langer mee.

Eric65

Eric65

• Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 19 november 2016
  • 21:11

Bedankt OnnoJ! Ik had het ook vanaf begin deze week. Het viel mij op dat mijn telefoon zo snel leeg was. Binnen een halve dag. Ik had op Internet al andere oplossingen gezien die niet werkte of niet van toepassing waren. Vandaag besloten om een fabrieksreset te doen, wat niet hielp. Ik wilde net hier hulp vragen, maar ik bleek gelukkig niet de enige te zijn. Je oplossing werkte ook bij mij. Bedankt. Ik denk dat velen hier last van hebben en van mij mag dit dan ook naar de hoofdpagina van Androidworld, zodat de oplossing beter bekend wordt en dat niet iedere nieuwtje een verbetering is.

ronbrax

ronbrax

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 19 november 2016
  • 21:24

Bedankt onno. Zo simpel kan het zijn. Het is opgelost door jouw tip.

Dummyxl

Dummyxl

• Lid sinds 12 januari 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 november 2016
  • 10:49

Hier nog 1 met een s7 zelfde probleem sinds een week of wat.

En een vriendin met een s6 ook.
Online zie ik ook steeds meer mensen klagen. Dit probleem is breder dan een incident idd

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren