Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Ellali

Ellali

• Lid sinds 15 augustus 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2016
  • 12:28

Dag. Ik heb in engeland een note 4 gekocht die oorspronkelijk van at&t komt. Wist ik veel dat een heleboel functies niet normaal gingen werken, zoals een winkelmodel bij ons. Zo kan ik zelfs geen eigen toetsebord indeling kiezen, (normaal azerty in belgie). Verder staan er nog talrijke apps op die eigen zijn aan de At&t provider, en die dus alleen maar balast zijn. Het blijkt ook een afwijkend model te zijn met o.a een andere processor. Weet iemand of je dit kan veranderen in een normaal werkend toestel? Desnoods met een nieuwe geroote installatie? Ikzou wel graag hebben dat de functionaliteiten van deze telefoon blijven werken, zoals de s-pen en navigatie mogelijkheden.  Alvast bedankt. Eric

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6583
  • Reputatie 250
  • 15 augustus 2016
  • 13:15

Ga een naar Samsung.com bij firmware zoek naar jou type nummer en check naar nl firmware. 

Stock Nederlands is phn en als die aanwezig is en compatible is met jou type Samsung  kun je hem flahsen met het programma odin,  is daar ook te downloaden.

Om te downloaden heb je een account nodig. 

http://www.sammobile.com/firmwares/

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6583
  • Reputatie 250
  • 15 augustus 2016
  • 13:38

als er geen juiste firmware is zou je op xda developers kunnen kijken of het toestel om te bouwen is naar nederlands of europa.

klik hier om naar xda te gaan, jou type toestel staat helemaal onderaan de pagina.

of misschien dat iemand anders op androidworld wel weet.

Bewerkt (15 augustus 2016 13:39)
gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6583
  • Reputatie 250
  • 15 augustus 2016
  • 13:56

wat het toestenbord betreft zou je een ander vanuit de playstore kunnen proberen.

ik meen mij ook te herinneren dat de complete systeem taal ook te veranderen is naar nl als nl er niet standaard op staat, daar zou je dit appje voor kunnen gebruiken of deze,let wel op soms heb je een geroot toestel nodig en die info kun je weer vinden bij xda developers.

Ellali

Ellali

• Lid sinds 15 augustus 2016
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2016
  • 14:23

Dank je  wel om zo vlug te reageren gismobinky, en dat je dit ter harte wil nemen. Op sammobile kon ik resultaten vinden voor de SM-N910A. Dit model is blijkbaar ontworpen voorAt&t en krijgt ondersteuning van daaruit. XDA is echt serieus uitgebreid, en moeilijk om mijn ding in te vinden. De taal instelling heb ik kunnen veranderen in de instellingen, maar dit ondersteund alleen een nederlands woordenboek voor teksten denk ik. Ik probeer later nog wel je verder advies. bedankt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren