Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Andremaurice

Andremaurice

• Lid sinds 01 augustus 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2016
  • 15:13

Ik heb bij KPN min SAMSUNG Note 4 laten repareren en diehebben volgens zij dit weer bij u laten uitvoeren.Maar helaas zit er nu ineens Android 6.01 op  en nuwerken diverse Apps niet meer en veel problemen met het aanmelden van de carkit !!   Zo kan ik ook mijn navigatie Sygic niet meer installeren en wat ik erg veel gebruikte is een Calrec app om mijn telefoon
gesprekken op te nemen zodat ik tijdens het rijden niet hoef teschrijven.Ik heb al samen met de kpn het toestel terug nar de fabrieksinstellingen gezet maar dat is sinds de reparatie nu 6.01  Graag zou ik willen weten hoe ik mijn vorige / originelesoftware weer terug krijg op mijn vertrouwde Note 4 zodat ik deze weer kan
gebruiken.( gelukkig had ik nog een Note 3 die ik nu gebruikt maar het zou fijn zijn als ik de Note 4 weer kan gaan gebruiken ) 

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6574
  • Reputatie 250
  • 1 augustus 2016
  • 16:39

je zou het toestel kunnen downgraden naar de android versie die jij wilt met het programma odin. 

de firmware kun je hier downloaden door eerst een account aan te maken en daarna de software voor jou type nummer en land te zoeken, odin kun je daar ook downloaden.

hieronder een filmpje hoe dat in zijn werk gaat.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6182
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 1 augustus 2016
  • 17:09

Naar Note 4-forum verplaatst

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1122
  • Reputatie 10
  • 1 augustus 2016
  • 18:36

Lijken me in eerste instantie Sygic en Calrec issues. Heb je hun support afdelingen al geraadpleegd?

Ik heb geen enkel probleem met apps op Note 4 waarop MM 6.0.1 draait.

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 5 N920T - Sold
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0 (main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6574
  • Reputatie 250
  • 4 augustus 2016
  • 12:32

@andremourice ik zag in een prive bericht dat het gelukt is om te downgraden maar dat je nu elke keer de meding update systeem krijgt die kun je misschien uitzetten door naar instellingen/apps te gaan zoek google framework klik erop en zet de meldingen op uit.

verder zou je het appje autorun mannager kunnen proberen om die melding uit te zetten, klik hier om de app te downloaden naar je toestel.

succes!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren