Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

paula_canton

paula_canton

• Lid sinds 17 juni 2013
  • Berichten 16
  • Reputatie 0
  • 8 juli 2016
  • 11:44

Sinds de laatste update naar Android 6.01 op mijn Samsung galaxy note4 doen een aantal apps raar. Maar dat heb ik inmiddels kunnen oplossen. Alleen de Google instellingen app. Die is in de applijst verdwenen. In de appswap lijst (dat is een app die ik gedownload had) staat ie deels nog. Het vakje waar ie staat is leeg alleen de tekst "Google instellingen"  staat er nog. Als ik daar op klik krijg ik volgende melding: "Ooos something went wrong".In applicatiebeheer staat hij ook niet meer.
Wat is hier aan de hand en wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen?

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6583
  • Reputatie 250
  • 8 juli 2016
  • 12:20

je zou kunnen proberen om naar de playstore te gaan en de app google opnieuw te installeren of klik hier om de google app naar je toestel te downloaden.

en in de gewone appdrawer staat de google app ook niet meer?
en wat gebeurt er als je de homeknop voor zo'n 4 seconden vasthoudt, start dan google op of krijg je dan ook een foutmelding?
heb je al eens een reboot/opnieuw opstarten van het toestel geprobeerd.

Bewerkt (8 juli 2016 12:22)
aluapje

aluapje

• Lid sinds 03 juni 2013
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2016
  • 12:13

je zou kunnen proberen om naar de playstore te gaan en de app google opnieuw te installeren of klik hier om de google app naar je toestel te downloaden. en in de gewone appdrawer staat de google app ook niet meer? en wat gebeurt er als je de homeknop voor zo'n 4 seconden vasthoudt, start dan google op of krijg je dan ook een foutmelding? heb je al eens een reboot/opnieuw opstarten van het toestel geprobeerd.

Het probleem zit niet in de Google app. De app Googleinstellingenis verdwenen. Om mijn apps beter te kunnen beheren heb ik vorig jaarApp swap geïnstalleerd. Daar zie ik wel waar de tegel gestaan heeft maar het icoontje zelf is verdwenen. Ik kan het daar ook niet verwijderen (wat normaal is voor apps die Samsung erop gezet heeft)
Zie bijgevoegde afbeelding van de  lijst binnenAppswap met het "gat".

Bijlage:

Bewerkt (9 juli 2016 12:16) | Problemen met de afbeelding
aluapje

aluapje

• Lid sinds 03 juni 2013
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2016
  • 12:22

Vreemd, de afbeelding wordt niet weergegeven.
Hernieuwde poging

Bijlage:

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6583
  • Reputatie 250
  • 9 juli 2016
  • 12:41

ik heb zelf een galaxy s7 edge die draait op dezelfde android versie als de jouwe en daar is ook geen aparte instellings app van google.

de instellingen zitten tegewoordig in de google app zelf of je moet een android telefoon hebben met de kale google android erop, zoals een nexus/motorola enz…

misschien dat het met de laatste update verwijderd is.

er wordt ook altijd een factory reset voorgesteld na een grote update van het systeem juist om zulke problemen te voorkomen.

Bewerkt (9 juli 2016 12:52)
gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6583
  • Reputatie 250
  • 9 juli 2016
  • 12:47

oja als je problemen hebt met een afbeelding hier neer te zetten kun je het beste photobucket of dropbox gebruiken.

mij lukt het ook niet om een afbeelding via de knop rechtsonder bestand bijvoegen te gebruiken.

aluapje

aluapje

• Lid sinds 03 juni 2013
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2016
  • 13:08

Hallo Gizmobinky. De instellingen die jij bedoelt heb ik zojuist gevonden, dank hiervoor!
Ik had het via Dropbox geprobeerd maar je moet een URL invoeren, geen idee welke dat dat moet zijn. Jij wel zo te zien.

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6583
  • Reputatie 250
  • 9 juli 2016
  • 13:19

met drobox hoef je alleen maar te klikken op de foto die je wilt hebben en kies dan share en kies create a link kopieer de link en plak hem hier neer, degene die dan op de link klikt wordt doorgestuurd naar de afbeelding.

ik persoonlijk gebruik altijd photo bucket daarmee kun je direckt foto's plaatsen op androidworld zonder doorgeef link.

link naar dropbox.                       https://www.dropbox.com/s/f4d5qchsh5dkfi2/2013-04-09%2012.39.24.jpg?dl=0

onderstaande foto geuploade van photo bucket.

Bewerkt (9 juli 2016 13:31) | extra info toegevoegt
aluapje

aluapje

• Lid sinds 03 juni 2013
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 9 juli 2016
  • 13:35

Er gaat iets goed mis!! Zowel met Dropbox als Photo Bucket lukt het niet een foto te plaatsen. Krijg telkens een foutmeldingl

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6583
  • Reputatie 250
  • 9 juli 2016
  • 13:46

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren