Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

silfredh

silfredh

• Lid sinds 05 maart 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2016
  • 21:51

hey mensen! ik heb een Samsung Note 4 van ongeveer 4 maanden oud. de telefoon werkte in eerste instantie prima tot dat die steeds meer ging vast lopen en er vaak een scherm kwam met MMC READ FAIL, na Samsung te hebben gebeld zijden ze dat ik een Firmware boot moest doen via Odin en dan zou ik van al het gezeur af zijn, ik dat gisteren gedaan ging allemaal prima tot dat ik op 99% kwam en dat ding aangaf dat er een of andere error was, nu heb ik het via alle mogelijke manieren geprobeerd maar het lukt niet, dus ik trek mijn telefoon uit de pc en bam..hij valt uit..en ik krijg hem dus ook niet meer aan als ik bijv power button + volume down +home in druk gebeurd er helemaal niks vervolgens hang ik dat ding weer aan de pc en hoor ik wel een geluidje op mijn pc dat die gekoppeld is maar ik zie helemaal niks meer… wat moet ik nou doen :O

silfred

Mati_boy

Mati_boy

• Lid sinds 07 december 2015
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2016
  • 12:09

Probeer eens powerbutton +volume up (dacht dat het up is maar ben niet zeker) +home ingedrukt te houden,  verbint hem dan met computer en kijk bij verbonden apparaten of je een apparaat met de naam fastboot of iets in die aard vind
Als dat het geval is kan je het probleem mss oplossen via adb (als je niet weet wat dat is,  google weet het wel) 

silfredh

silfredh

• Lid sinds 05 maart 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 6 maart 2016
  • 17:41

ik heb dat al geprobeerd die volume knop enz maar die telefoon reageerd nergens meer op het gaat niet aan het gaat niet in dowload mode het gaat helemaal nergens heen alleen een zwart scherm, ik heb dat ADB gedaan maar het gaat niet met java script ofzo dat heeft weer problemen echt waardeloos allemaal 

silfred

inveztigate

inveztigate

• Lid sinds 20 januari 2012
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2016
  • 08:06

Power + volume down aantal seconden. Power + volume up/down + home. Test alle combinaties even uit.

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2336
  • Reputatie 20
  • 16 maart 2016
  • 12:32

Als je denkt dat het dan beter leesbaar is, bij deze:

Heb je geprobeerd om elk besturingssysteem niveau wijzigingen aan te brengen, zoals wroeten? Als je deed en die wijziging is mislukt, de foutmelding "Could not normale boot doen, mmc_read mislukt" geeft meestal. Soms kan een flash-geheugen falen ook het gevolg op te starten
problemen (meestal te wijten aan wroeten of OS modificatie). Helaas,
er is geen manier voor ons nu om precies te weten wat de oorzaak van de boot
mislukking problem.Try om uw provider te bellen en hen te overtuigen dat uw telefoon moet worden vervangen als gevolg van het besturingssysteem bug.
Als u het probleem zelf oplossen, overweeg dan knippert een custom ROM te zien of het zal geen verschil.

Bewerkt (16 maart 2016 16:53)

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi a5 Pro ongeroot (nog wel).

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6015
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 16 maart 2016
  • 16:06

Timelord, dit is een Nederlandstalig forum. Wil je daarom je post in het Nederlands opschrijven? bedankt.

lennard_helder

lennard_helder

• Lid sinds 24 juni 2013
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2016
  • 03:00

Batterij er even uit en er weer in kan werken, let op als de batterij eruit is moet je ook geen kabel aan de telefoon hebben anders krijgt ie daar zijn stroom nog van…

yoongi

yoongi

• Lid sinds 09 oktober 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2016
  • 16:38

silfredh, ik heb precies de zelfde probleem, alleen bij mij bevroor het beeldscherm voor een uur ofso daarna heb ik de accu er maar uitgehaald en sindsdien doet hij niks meer. hij laad ook niet op. heb jij het al opgelost? want ik heb alles ook al uitgeprobeerd, maar niks werkte.

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2336
  • Reputatie 20
  • 9 oktober 2016
  • 21:33

Probeer om uw provider te bellen en hen te overtuigen dat uw telefoon moet worden vervangen als gevolg van het besturingssysteem bug.

Anders een custom rom op de sdkaart zetten en dan via recovery flashen.
(Als je hopelijk in recovery kunt komen).

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi a5 Pro ongeroot (nog wel).

Mathieujaspers

Mathieujaspers

• Lid sinds 30 oktober 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 30 oktober 2016
  • 15:24

Hebben jullie nog een oplossing gevonden voor dit probleem

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren