Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Celf

Celf

• Lid sinds 24 februari 2009
  • Berichten 135
  • Reputatie 10
  • 19 januari 2016
  • 20:10

Mijn Note 4 is bijna 15 maanden oud. Vanaf het begin heeft de vingerafdrukscanner het niet goed gedaan. Er waren nogal wat "swipes" nodig om het toestel te ontgrendelen. Nu, bijna een jaar later, de vingerafdrukscanner weer 'ns een keer in gebruik genomen en oei…dat was schrikken. Ondanks het feit dat de homebutton er optisch nog goed uit ziet werkt de vingerafdrukscanner bizar slecht. Gemiddeld genomen moet ik 5 keer swipen om het toestel te ontgrendelen. Zo'n 10 keer per dag moet ik alsnog het bijbehorende password gebruiken omdat de scanner mijn vingerafdruk niet lijkt te herkennen. Allerlei workarounds gebruikt zonder enige verbetering. Ik stuur het toestel niet op omdat de scanner niet bekend staat om zijn betrouwbaarheid dus van een reparatie verwacht ik helemaal niets. De reden van deze post is enkel dat op mijn toestel de vingerafdrukscanner zijn functionaliteit langzaam lijkt te verliezen.

Josien

Josien

• Lid sinds 13 april 2013
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • 14 mei 2016
  • 18:36

Snel de vingerscanner uitzetten. 
Tenminste… Ik vond het teveel gedoe. Succes. 

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1122
  • Reputatie 10
  • 15 mei 2016
  • 01:36

Vingerafdrukscanner is mij nooit goed bevallen…

Doe nog zelf altijd pin code, met daarnaast smart-unlock door verbinding met smartwatch en dmv locatie. Werkt feilloos en minimaliseert handelingen en hoef niet geïrriteerd met vinger te swipen over de hometoets.

Zie bij iPhone 6s van partner dat Apple de scanner beter werkend heeft. Laaste Sammies schijnen het ook beter te doen.

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 5 N920T - Sold
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0 (main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren