Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

• Nokia 8 Sirocco

• OnePlus 6

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

ragbambi

ragbambi

• Lid sinds 09 maart 2014
  • Berichten 22
  • Reputatie 0
  • 13 december 2015
  • 09:51

Ik heb sinds de firmware update iets vreemds. 
Er is tijdens het updaten niks voorgevallen en ik kreeg accoord dat het geinstalleerd was.
Toch kwam er na het startscherm de melding dat er een update klaar staat maar dat het alleen via wifi gedownload kan worden en dat ze me redirecten naar het netwerkmenu.
Dit heb ik weggedrukt. Ik heb deze melding een paar x gehad. Ik durf nog geen wifi te gebruiken.
Ook sinds de update heeft mijn telefoon moeite met het laten zien van fotos. Zowel in de story album die meestal helemaal niet opent en alleen een zwart scherm laat zien of hij blijft hangen en scrolt niet meer door de fotos. Nou werkte dit programma nooit bugvrij..
En ik heb het nu sinds 2 dagen ook met de gallery standaard app.
Als ik blader laat ie 2 fotos wel zien en de derde word zwart etc. Soms komt ie terug en dan word ie weer zwart. Als ik zeg dchrijven op het scherm komt ie tevoorschijn en bij het vinkje valt ie weer zwart.
Ik vind het echt irritand en ben bang dat ik misschien gegevens ga verliezen.
En wat moet ik met die tweede update doen die erachter aan kwam?
Dat klopt toch niet. Het was ook geen normale melding en kwam ook nog eens binnen tijdens roaming.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren