Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Mijn Note3 is vastgelopen tijdens het rebooten en kan niets anders dan het samsung logo of het reboot menu laten zien. Help!? (5)

KBP

KBP

• Lid sinds 19 september 2015
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 19 september 2015
  • 00:53

Mijn telefoon is sinds een paar dagen heel raar aan het doen. Alle programma's van google liepen steeds vast en werkten niet. Hierdoor kreeg ik iedere paar seconden 1 tot 3 pop-ups van apps die niet werkten.

Ik heb de batterij er een half uur uit gehad.

Ik heb een Back-up gemaakt op samsung kies

En daarna heb ik gereboot. Vanaf dit moment blijft hij hangen in het (bewegende) samsung logo en kan ik dmv de drie knoppen wel terug naar het reboot? menu. Ik heb hem 3x geprobeerd te rebooten en ik heb de "wipe data/factory reset ook al 2 of 3 gebruikt. Wat moet ik doen? Drama!

Ook heb ik bij de eerste reboot en wipe data mijn sim kaart laten zitten (ik zag pas later op youtube dat die er eigenlijk uit moest)

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2401
  • Reputatie 20
  • 21 september 2015
  • 13:21

ik heb de "wipe data/factory reset ook al 2 of 3 gebruikt
Klinkt als: ik weet niet wat ik aan het doen ben.

Beste oplossing: even naar een Samsung winkel gaan voor je je telefoon definitief laat inslapen.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi a5 Pro ongeroot (nog wel).

KBP

KBP

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 23 september 2015
  • 12:23

Uhm klopt…

Misschien verzekeringswerk of een nieuwe helaas….

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 23 september 2015
  • 15:35

flash de firmware even opnieuw met samsung smart switch voor pc deze tool werkt 10x beter als dat gedrocht samsung kies .

smart switch voor pc kun je hier downloaden, scroll helemaal naar beneden op de pagina bij via de computer klik op kies je device kies daar android en kies vervolgens download hier smartswitch op pc of mac, installeer het programma sluit je note 3 aan op je pc of mac open smart switch kies meer en kies noodherstel firmware en volg de instucties, kom je er niet uit of wordt je toestel niet gezien kies dan help in smart switch daar staat hoe te handelen.

of als hij nog niet gezien wordt door smart switch zet je toestel dan in download mode en probeer of je de firmware nu wel kunt flashen, hier een filmpje hoe je note 3 in downloade te zetten

tip! trek onder geen beding de usb kabel eruit tijdens het opnieuw flashen van de firmware of als de tool bezig is anders heb je echt een probleem

hier een filmpje hoe smart switch te gebruiken.

je kunt als alternatief de tool odin ook gebruiken zie hier voor downloads en instructies of hier een filmpje dat zegt meer dan woorden

durf je het bovenste niet aan dan zit er niets anders op dan naar een samsung winkel te gaan.

succes.

Bewerkt (23 september 2015 16:11) | link toegevoegt
KBP

KBP

• Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 29 september 2015
  • 11:50

Dankuwel!

Dit ga ik zeker proberen! Inmiddels heb ik ook een S5 gehaald. Dus ik heb weinig meer te verliezen, ik ga het zeker proberen want dan is de S5 een mooi reserve toestel :-D

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren