Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi A2 (Mi 6X)

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

• Nokia 8 Sirocco

• OnePlus 6

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

LeedsBE

LeedsBE

• Lid sinds 01 november 2013
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 16 juli 2014
  • 20:00

Komende zondag ga ik naar TOMORROWLAND en zoals 2 jaar geleden hoop ik op veel foto's maar vooral veel te kunnen filmen.
2 jaar geleden deed ik dit dat met een NOTE en het resultaat was zwaar tegen gevallen.
Vooral het geluid was echt niet om aan te horen.
Beeld was perfect in HD.

Weet iemand hoe ik men NOTE 3 op één of andere manier kan instellen of gebruiken zodat het geluid ook van goeie kwaliteit zal zijn?

hier een link waar je het resultaat van toen kan bekijken en beluisteren…

Hopelijk weet hier iemand een oplossing voor…

THX !

https://www.youtube.com/watch?v=2JUQCuZA6r0

https://www.youtube.com/watch?v=eNnVuCVwQY4

edtims

edtims

• Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 817
  • Reputatie 0
  • 18 juli 2014
  • 12:57

Geloof dat de 3 dat iets beter doet maar de opnames in dat filmpje zijn eigenlijk zo slecht nog niet. bij de meeste telefoons hoor je alleen maar meer overstuurd geluid.

Ik ben niet op de hoogte van een app of zo die de instellingen in de camera kan veranderen.
Je kan wel een app dowloaden die beter opnames maakt zoals RecForce, je kan dan de gain terug schroeven. Maar dat gaat dan weer niet samen met de video.
Je kan ook een losse mic aan je telefoon hangen maar let wel een goede en die kosten best wat, anders houd je het zelfde probleem. ( dit mag trouwens vaak niet bij een concert)

Wat simpel weg ook nog wel eens wil helpen is de mic(s) afdekken met een stukje tape. daardoor neemt de druk op de mic af en zal het minder overstuurd klinken.

Bewerkt (18 juli 2014 13:02)
LeedsBE

LeedsBE

• Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 19 juli 2014
  • 18:17

edtims
Geloof dat de 3 dat iets beter doet maar de opnames in dat filmpje zijn eigenlijk zo slecht nog niet. bij de meeste telefoons hoor je alleen maar meer overstuurd geluid.

Ik ben niet op de hoogte van een app of zo die de instellingen in de camera kan veranderen.
Je kan wel een app dowloaden die beter opnames maakt zoals RecForce, je kan dan de gain terug schroeven. Maar dat gaat dan weer niet samen met de video.
Je kan ook een losse mic aan je telefoon hangen maar let wel een goede en die kosten best wat, anders houd je het zelfde probleem. ( dit mag trouwens vaak niet bij een concert)

Wat simpel weg ook nog wel eens wil helpen is de mic(s) afdekken met een stukje tape. daardoor neemt de druk op de mic af en zal het minder overstuurd klinken.
edtims

Thx voor je reactie.
Ik heb idd al een paar tips gekregen van een stukje tape op de mic te plakken.
Dus gaan we dit morgen eens proberen :-)

LeedsBE

LeedsBE

• Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2014
  • 18:56

Het stukje tape was dus een hele goeie oplossing :-)

https://www.youtube.com/watch?v=w52MYBBAXVg

edtims

edtims

• Berichten 817
  • Reputatie 0
  • 21 juli 2014
  • 19:30

Dat is goed gelukt. mooi man los van de muziek dan.

Heb je alle twee de mic's afgeplakt of alleen de onderste?

Bewerkt (21 juli 2014 19:31)
LeedsBE

LeedsBE

• Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 22 juli 2014
  • 15:13

edtims
Dat is goed gelukt. mooi man los van de muziek dan.

Heb je alle twee de mic's afgeplakt of alleen de onderste?

Alleen de onderkant.
Het beeld was bij de eerste NOTE ook al subliem :-) dus aan het beeld bij de NOTE 3 had ik geen twijfels en nu de audio ook super is… me very happy :-)

G_babyke

G_babyke

• Lid sinds 15 december 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 5 juni 2017
  • 16:41

ik ga een heel domme vraag stellen: welke tape gebruik je juist? gewoon schilderstape (witte) of ducktape, of gewoon doorzichte plakband?
Ik ga namemijk veel naar concerten en dance festival en zit ook altijd met heel slechte geluidskwaliteit

edtims

edtims

• Berichten 817
  • Reputatie 0
  • 6 juni 2017
  • 06:19

Ah er lopen nog mensen met een note 3. Die van mij is in het bezit van mijn vader en kan nog goed mee.
Maar antwoord op je vraag, een gewoon plakbandje (doorzichtig) werkt goed.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren