Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

  • RollerCoaster Tycoon® Classic

  • Bully: Anniversary Edition

  • Paper Wings

  • Pokémon GO

Trending smartphones
  • OnePlus 6

  • Xiaomi Mi A1

  • Asus ZenFone Max Plus

  • OnePlus 5T

  • Samsung Galaxy A8 (2018)

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

  • Sony Xperia Z4 Tablet

  • ASUS ZenPad S 8

  • ASUS ZenPad 8

angela12

angela12

  • Lid sinds 26 juni 2012
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • #1
  • 3 juli 2014
  • 18:21

Om Horizon van UPC te kunnen gebruiken moest ik schermvergrendeling aanzetten. Ik vind het gebruik daarvan zo vervelend, dat ik nu beide wil verwijderen. Bij schermbeveiliging kan ik echter maar twee opties kiezen. Alleen wachtwoord instellen of pincode. De optie ‘geen’ is grijs en dus niet beschikbaar.Dat blijft zo, ook nu ik Horizon en het bijbehorende Connect Secure heb verwijderd. Er is ook geen andere beheerder dan Android. Wat nu?

Angela

edtims

edtims

  • Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 816
  • Reputatie 0
  • #2
  • 4 juli 2014
  • 17:39

Even wat misschien voor de hand liggende zaken.
Wat staat er onder Schermbeveiliging? Staat daar wachtwoord/pin-code? zo ja dan moet je die invoeren om bij het menu te komen.

Als je nu eens een wachtwoord/pincode instelt en dan weer verwijdert.
heb je na de verwijderen van de app je toestel opnieuw opgestart?
Je kan de app ook weer downloaden en verwijderen in deze volgorde, gedwongen stoppen, cache legen, gegevens wissen en dan verwijderen.

Hoop dat dit kan helpen en anders horen we het wel

Takwan

Takwan

  • Lid sinds 07 juli 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #3
  • 7 juli 2014
  • 11:41

Om de Pincode te verwijderen na het verwijderen van de UPC App zult u de volgende drie handelingen moeten uitvoeren :

• Instellingen
• beveiliging
• aanmeldgegevens/certificaten wissen (onderste optie)

herstart uw mobiel en volg dan dit stappenplan :
• instellingen
• meer
• beveiliging
• apparaat beheerders
• Android apparaat u vinkt aan - “Android apparaatbeheer toestaan een kwijtgeraakt apparaat te vergrendelen of te wissen”
• herstart uw telefoon

en als laatste dan dit stappenplan :
• applicaties
• instellingen
• locatie en beveiliging
• schermvergrendeling instellen
• voer Pin-code in
• in het scherm dat nu verschijnt drukt u op geen
• druk op de Home toets om af te sluiten en terug te keren naar standby

Als dit niet lukt is uw enige optie (helaas) een factory reset

groet Takwan

angela12

angela12

  • Lid sinds 26 juni 2012
  • Berichten 11
  • Reputatie 0
  • #4
  • 7 juli 2014
  • 13:58

Het is gelukt ! Heel erg bedankt. Angela

Takwan

Takwan

  • Lid sinds 07 juli 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #5
  • 7 juli 2014
  • 14:06

graag gedaan

turtles3

turtles3

  • Lid sinds 18 januari 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #6
  • 3 september 2014
  • 22:19

Ik had hetzelfde met Ziggo Hotspot.

Dank zij deze richtlijnen heb ik mijn tabje 2 weer in originele staat en kan Ziggo de pot op.
Ik loop dan wel even naar de Mac. of zo.

Mijn dank aan u is groot.
Gr.

Joost

edtims

edtims

  • Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 816
  • Reputatie 0
  • #7
  • 25 september 2014
  • 13:39

Mijn antwoord was dus veel te simpel.
Liep vandaag tegen het zelfde probleem aan. Stappenplan helpt goed.
Vind het wel raar dat een externe app zo kan ingrijpen in je instellingen.

Takwan

Takwan

  • Lid sinds 07 juli 2014
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #8
  • 25 september 2014
  • 13:50

Graag gedaan

edtims

edtims

  • Lid sinds 03 november 2010
  • Berichten 816
  • Reputatie 0
  • #9
  • 25 september 2014
  • 15:10

Het laatste deel van de handleiding klopt trouwens niet helemaal. maar daar kwam ik zelf wel uit.

bilici

bilici

  • Lid sinds 25 oktober 2014
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #10
  • 25 oktober 2014
  • 11:30

Ik had dezelfde probleem nadat ik de upc hotspot had geinstalleerd. Ik heb de Samsung Galaxy Note 4.. Instellingen -beveiliging- naar beneden scrollen klik op>aanmeld gegevens wissen (alle certificaten verwijderen)- nu kan je bij schermvergelendeling opnieuw kiezen naar je eigen keuze. Ook zal je zien dat bij apparaat beheer beide opties uitgevinkt zijn.
Ik hoop dat jullie hiermee eruitkomen.
Succes!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren