Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

rutger_dekker

rutger_dekker

• Lid sinds 18 juli 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2014
  • 19:48

Ik heb sinds 2 weken de update naar 4.4.2 ontvangen via ota maar ben er niet echt tevreden mee op mijn Note3.
Veel apps chrashen regelmatig, Google Now/zoeken weigeren dienst, foto's maken merkbaar trager, accu merkbaar sneller leeg (2uur schermtijd en 14 uur standby).
Iemand met dezelfde problemen of een oplossing toevallig?

Verwijderd_Account_44451

Verwijderd_Account_44451

• Lid sinds 05 februari 2012
  • Berichten 4099
  • Reputatie 140
  • 11 maart 2014
  • 19:51

Na een update is het wel aangeraden om een factory reset te doen en dit om dergelijke problemen te vermijden.
Is al heel veel besproken geweest en is in 99% de oplossing.
hier bv ook de oplossing na een update http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s-iv/58576-opstartprobleem-na-update.html
en nog veel meer gevallen van dit.het beste is een clean install ook met custom roms best full wipe doen .

Bewerkt (11 maart 2014 19:53)
cyberbofh

cyberbofh

• Lid sinds 17 mei 2010
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2014
  • 05:20

Rutger is de situatie nu beter?

rutger_dekker

rutger_dekker

• Lid sinds 18 juli 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 23 maart 2014
  • 08:46

De accu blijft sneller leeg gaan, foto's maken zonder flits duren langer, moet echt wachten totdat de balk met verwerken weg is, beweeg ik in de tussentijd mislukt de foto gegarandeerd, verder regelmatig dat gemaakte foto's nergens meer terug te vinden zijn….
Google now en zoeken werken wel weer als vanouds en apps crashen niet meer.
Toch lichtelijk teleurgesteld in de note3.

Bedankt in ieder geval voor de tip van terug naar fabrieksinstellingen!

henklbr

henklbr

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 1073
  • Reputatie 140
  • 24 maart 2014
  • 09:44

Na de update van JB naar KK had ik ook het idee dat de batterijduur korter was; gister was het verbruik per uur 3%. Na een full reset gister (vanuit de recovery), is mijn batterijverbruik drastisch afgenomen (0,6% per uur):

Heb toch het idee, dat bij jou een bepaalde app de oorzaak is van jouw batterijverbruik…

Greetzzz, Henk.
===========================
Samsung Galaxy Note8 SM-N950F/DS 64GB | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I
Android-version: 8.0.0
Kernel-version: 4.4.13-13094739-QB17155977
Build-number: R16NW.N950FXXU3CRC1
Build Info: dpi@SWHE0723 #1 Fri Mar 2 19:02:38 KST 2018
CSC: N950FOXM3CRC4
Baseband-version: N950FXXU3CRB9

xibille

xibille

• Lid sinds 06 januari 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2014
  • 08:51

Ik heb ook nog nooit zoveel problemen gehad met een samsung als met de Note 3.
Ben hem zolangzamerhand een beetje beu..
Dus wil eigenlijk nog één keer een factory reset proberen maarrrrrrr:

Helaas nooit geen reactie gehad op mijn vraag of er een back-up programma is dat letterlijk alles terugzet !?
Dus niet alleen de app's…dat geloof ik wel en is het werk niet.
Maar om je hele layout,ringtones, mappen weer “even” in orde te maken…kost mega veel tijd
Helium gekocht maar doet niet wat ik hoopte : zet maar gedeelte van app info terug (sommige moet je weer alle accounting invoeren) plus niet de layout

Dus please help me…

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 25 maart 2014
  • 09:28

Het risico van een complete backup is weer dat je het probleem ook terug plaatst, dus niet aan te raden als men een factory reset gaat doen om problemen op te lossen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

henklbr

henklbr

• Lid sinds 07 februari 2011
  • Berichten 1073
  • Reputatie 140
  • 25 maart 2014
  • 09:43

Sander_M
Het risico van een complete backup is weer dat je het probleem ook terug plaatst, dus niet aan te raden als men een factory reset gaat doen om problemen op te lossen.

Indeed: ik ben ook weer vanaf “scratch” begonnen en het heeft een voor mij zeer bevredigend resultaat gehad!

Het is weer even veel werk, maar je hebt er daarna weer wel plezier van!
Ik heb alle apps opnieuw geïnstalleerd (dus geen backup), contacten werden automatisch terug geplaatst vanuit mijn Google-account…

Greetzzz, Henk.
===========================
Samsung Galaxy Note8 SM-N950F/DS 64GB | Samsung microSDXC PRO Plus 128GB Class 10 UHS-I
Android-version: 8.0.0
Kernel-version: 4.4.13-13094739-QB17155977
Build-number: R16NW.N950FXXU3CRC1
Build Info: dpi@SWHE0723 #1 Fri Mar 2 19:02:38 KST 2018
CSC: N950FOXM3CRC4
Baseband-version: N950FXXU3CRB9

xibille

xibille

• Lid sinds 06 januari 2013
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2014
  • 13:23

ja ik snap het risico van het terugzetten van een back-up mocht er in een van de apps iets zitten.
Maar aan de andere kant adviseren jullie om na iedere software update die samsung uitbrengt dit te doen (dus los van al dan niet het hebben van problemen)
Dan is mijn eerste reactie toch echt : kom op jongens waar zijn we mee bezig? een paar keer per jaar je telefoon opnieuw inrichten ?

Ik ondervind spontane vreemde dingen dus zie ze los van een geïnstalleerde app omdat ik echt wel weet of ik net iets geïnstalleerd heb of niet.
Ik denk echt dat het software matig is.
Ga toch eens contact opnemen met samsung want ik heb echt niet de tijd een aantal dagen per jaar aan het installeren te zijn.
Oh ja en opmerkelijk detail: bij de S3 en S4 heb ik dit ook nóóit gehoeven dus rara…aan wie of wat ligt het dan?

JohnnyBoy59

JohnnyBoy59

• Lid sinds 07 maart 2012
  • Berichten 296
  • Reputatie 0
  • 4 april 2014
  • 09:44

De verbinding met mijn gear is een stuk slechter geworden. Zodra ik naar de keuken loop, 5 meter, word vaak de verbinding al verbroken. Voor de update had ik daar zeker geen probleem mee. Voor de rest is alles hetzelfde gebleven. Heb nog steeds last van agenda herinneringen, heb herinnering op 1 uur staan voor afspraak, maar krijg ook nog meerdere herinneringen die ik niet op heb gegeven. Zelfs als afspraak al half uur bezig is krijg ik daarvan een herinnering. Word daar gewoon doodziek van. Op mijn andere apparaten met zelfde kalender instelingen en zelfde kalenders heb ik dat totaal niet, note 10.1 en nexus 5. Dus hopelijk komt daar ook een oplossing voor!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren