Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

congusto

congusto

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 85
  • Reputatie 0
  • 18 november 2013
  • 09:13

Wellicht hebben anderen hier ook wat aan: in de laatste updates lukte het me niet meer om op de “oude” manier woorden toe te voegen aan het woordenboek (intikken en bevestigen in de voorgestelde woorden in de regel boven het toetsenbord). Woorden werden alleen onthouden tijdens het invoeren van het bericht waarin je bezig bent, maar zodra de app gesloten werd, waren ook de geleerde woorden weg.
Ik dacht dat het een bug was, maar de manier van toevoegen is veranderd. Het permanent toevoegen van woorden gaat nu batchgewijs op basis van berichten in Facebook, Gmail, Twitter, Berichten (SMS), en/of Contacten.
Instellingen, Tabblad Bediening, Taal en invoer, Instellingen Samsung-toetsenbord, Voorspellende tekst (op de tekst klikken, niet de schakelaar).
Onder Aanpassen vind je de verschillende genoemde bericht-bronnen waaruit je woorden aan het toetsenbord kunt toevoegen. Welk algoritme gebruikt wordt weet ik niet, maar ik neem aan dat woorden die maar 1 keer voorkomen (typefout?) niet meegenomen worden. Dat heb ik nog niet getest.
Dat zou betekenen dat het handig is met woorden toe te voegen als je al een aantal berichten hebt ingevoerd.
Woorden verwijderen is niet veranderd: intikken, long press op het voorgestelde woord in de regel boven het toetsenbord, OK (op “xxxx wordt verwijderd uit geleerde woorden”).

tbm69

tbm69

• Lid sinds 05 juni 2011
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 5 maart 2014
  • 11:15

Is dit geen bug? Ik erger me dood hier aan. Heb sinds kort versie 4.3 op mijn note 2 en zelfs het woordje IS kent hij niet. Is hier geen fix voor?

sammynoot

sammynoot

• Lid sinds 17 april 2013
  • Berichten 160
  • Reputatie 10
  • 5 maart 2014
  • 18:49

Bij mij werkt het woorden aanleren als volgt; nieuw woord typen, spatie en het woord is opgeslagen. Gebruik ik versie 4.3 op de note 2.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren