Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

EJS

EJS

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 2 november 2013
  • 08:44

Inplaats van allemaal losse postings over accessoires voor de Note3, lijkt het mij beter om dat in één topic te bundelen…

Ervaringen & Discussie: Samsung Galaxy Note 3
Prijzen & levertijden: Samsung Galaxy Note 3
Het accessoires topic voor de Samsung Galaxy Note3 is bedoeld om vragen te stellen, te discussiëren en om elkaar te helpen bij de aanschaf van een accessoire voor de Samsung Galaxy Note3.
Hiernaast kunnen er gebruikersreviews van accessoires geplaatst worden.

De specificaties voor het toestel met betrekking tot accessoires zijn:
Afmetingen: 151,2 x 79,1 x 8,3 mm
Aansluitmogelijkheden MicroUSB met MHL ondersteuning, headphonejack 3,5mm
Draadloze verbindingen NFC, Bluetooth 4.0 en WI-FI
Opslag microSD (tot max. 64GB)

Officiele accessoire: Galaxy Gear V7000
Makkelijk bellen & berichten bekijken zonder je telefoon te pakken:

Word je gebeld en zit je smartphone in je broekzak? Met de Galaxy Gear zie je gelijk wie er belt en kun je de oproep beantwoorden. Deze smartwatch is niet alleen een visueel hulpmiddel voor je smartphone, je kunt er ook handsfree mee bellen.

Officiele accessoire: Samsung Galaxy Note 3 Qi Wireless Charging Kit
Draadloos je telefoon opladen:

Deze officiële draadloze oplaad kit voor de Note 3 bevat alles wat je nodig hebt om je Note 3 geschikt te maken voor draadloos opladen

Officiele accessoire: Samsung Galaxy Note 3 S-View Wireless Charging Cover
S-view Cover geschikt om draadloos je telefoon op te laden:

Dit is de met Qi uitgeruste S-View cover, dus je krijgt alle voordelen van een S-View cover met de toegevoegde bonus van het draadloos kunnen opladen van je Galaxy Note 3.

Officiele accessoire: Samsung Galaxy Note 3 Flip Wallet Case
Geeft je telefoon een stijlvol uiterlijk:

De Samsung Galaxy Note 3 Flip Wallet Case is een leren book-case die naadloos aansluit op de Samsung Galaxy Note 3. Hierdoor is zowel het scherm als de behuizing van de smartphone beveiligd tegen stoten, krassen en vallen. Daarnaast geeft de leren Flip Wallet Case de Galaxy Note 3 een stijlvol uiterlijk. Dankzij de uitsparingen in de case zijn alle knoppen en poorten aan de zijkanten van het toestel gewoon te gebruiken.

Accessoire: SanDisk MicroSDXC UHS-I 64GB Extreme CLASS 10
Geeft je Note3 een MicroSD kaart die hij verdient:

Krijg extreme snelheid en prestaties met de SanDisk Extreme microSDHC of microSDXC UHS-I geheugenkaart. De perfecte metgezel voor uw Samsung Galaxy Note3, deze geheugenkaart levert Full HD-video (1080p) opnemen en afspelen, en zeer snelle DATA-overdracht. Omdat deze SD-kaart een capaciteit heeft tot 64GB, zul je nooit zorgen hebben over een tekort aan opslagruimte.

Accessoire: Spigen SGP GLAS.tR SLIM Tempered Glass Screenprotector
Geeft je Note3 een scherm-protectie die hij verdient:

Hoge spanning getemperd glas constructie voor een betere bescherming tegen schokken
De SGP GLAS.tR serie screen protector is gemaakt van een chemisch versterkt glas die de perfecte helderheid van het beeld behoudt, terwijl het ook je telefoon beschermt tegen krassen en externe schokken.

Accessoire: Brodit houder/lader Samsung Galaxy Note 3
Geeft je Note3 een plaats in de auto die hij verdient:

Deze houder/lader is voorzien van een 12/24V sig.aanstekerplug voor het laden van de Samsung Galaxy Note 3 N9005. Zodra u het toestel in de houder plaatst, gaat deze laden. Aan de achterzijde van de houder bevindt zich een draaimechaniek, zodat de houder onder elke gewenste hoek afgesteld kan worden om hinderlijke reflectie tegen te gaan. Monteer de houder op een ProClip in uw voertuig. Gemakkelijk, snel en veilig!

Bewerkt (9 december 2013 09:33)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 2 november 2013
  • 11:07

Top post! Bij deze een ‘sticky’ topic

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

Randyjc

Randyjc

• Lid sinds 09 februari 2009
  • Berichten 103
  • Reputatie 0
  • 2 november 2013
  • 11:37

Ik heb dan niet een officieel product gekocht, omdat ik het belachelijk vond om 60 euro te betalen voor en dock lader.

Daarom ging ik even rond kijken op DealExtreme en daar kwam ik deze tegen:

http://dx.com/p/charging-docking-station-with-otg-interface-for-samsung-galaxy-note-3-n9000-black-255569

Hij is onderweg, geen idee wanneer die komt

EJS

EJS

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 3 november 2013
  • 00:06

Krusell Hector Case 5XL - Zwart

Bied uw toestel bescherming met deze zwarte Krusell Hector. Deze pouch heeft een stijlvol lederen uiterlijk en is te bevestigen aan uw broekriem, dankzij de handige lussen waarover deze case beschikt. Natuurlijk is bij deze zwarte Krusell Hector ook goed nagedacht over de sluiting en is het vervaardigd van de beste materialen.

Slim Design.

Met uw toestel in deze Krusell Hector case, voorkomt u beschadigingen door stoten of vallen. Dankzij de slimme sluiting van de Hector blijft het toestel altijd veilig in de case opgeborgen, maar heeft u ook snel toegang tot uw toestel wanneer het telt. Dit alles is mogelijk doordat de Krusell Hector over een stevige magneetsluiting beschikt. Deze magneetsluiting is onzichtbaar weggewerkt in de klep van de Hector.

Echt leer.

De Krusell Hector is gemaakt van de beste materialen, om de kwaliteit waar Krusell bekend om staat te kunnen garanderen. Ook de lussen waarmee u de case aan uw riem kunt bevestigen, zijn vervaardigd van hoogwaardig leer. Naast de stevige lederen buitenzijde, bestaat de binnenzijde van de Hector uit een zachte suéde voering.

Levenslange Garantie.

Wie deel uit maakt van de Krusell gemeenschap, door na aankoop zijn nieuwe Krusell Hector te registreren op de site van Krusell, kan rekenen op levenslange garantie! Ook kunt u na registratie rekenen op extra aanbiedingen die exclusief gelden voor de leden van de Krusell community.

Krusell Hector 5XL Zwart in het kort:

Vervaardigd uit echt leer.
Zachte suéde binnenzijde.
Handige magnetische sluiting.
Wel overdacht Zweeds design.
Krusell logo als reliëf aan voorzijde.
Levenslange garantie van Krusell.
Verkrijgbaar in meerdere maten en ook in wit!
Artikel nummer Krusell: 95560
Binnenmaten van de Hector: 83 x 163 x 9 mm.

Ik heb deze case inmiddels ontvangen en de Note3 past er perfect in, wat mij betreft een aanrader voor zijn 19,95 euro (incl verzendkosten).

Bewerkt (3 november 2013 00:13)
EJS

EJS

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 3 november 2013
  • 00:18

Van de week de Spigen SGP GLAS.tR SLIM Tempered Glass Screenprotector binnen gekregen die ik had besteld bij mobilefun.nl. Dit is voor mij de eerste keer dat ik een screenprotector ga gebruiken en was wel een beetje huiverig voor de montage (luchtbellen). Maar dit viel echt 100% mee, ik heb eerst een paar reviews bekeken op youtube en toen zelf aan de gang gegaan. En dat ging eigenlijk meteen in één keer helemaal goed en er is geen luchtbelletje of stofje te zien, wat mij betreft dus een aanrader deze screenprotector qua montage. Nu nog kijken wat deze in de toekomst brengt qua bescherming

Hier het eind resultaat:

LeedsBE

LeedsBE

• Lid sinds 01 november 2013
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 7 november 2013
  • 17:26

Ik ben op zoek naar een back cover. Heb al bij meerdere Note 3 toestellen gezien (dan wel op foto) dat je niet alleen SAMSUNG achteraan staan hebt maar ook Galaxy Note 3, dit dan meer onderaan de backcover. Weet iemand waar deze dan te verkrijgen is ?

Eric65

Eric65

• Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 7 november 2013
  • 21:59

Ik heb al vele auto houders gehad, zo'n grote knijper (totdat de voet los kwam van de zuignap op de dashboard), zo'n eentje waar je telefoon tegenaan kan plakken (nog met de Note 2, totdat de zon erop staat en het te warm wordt. Vangen!) en nog een aantal. De beste van die houders is die universele (standaard bevestigingsplaat met vier haken, waar je dan verschillende houders op vast kan klikken) die je o.a. bij Halfords kan kopen. Maar laatst de Samsung Vehicle Dock gekocht. De reden voor aanschaf was eigenlijk dat die er vele malen strakker uitziet dan die universele en ik geen goedkope auto heb. Een bijkomstigheid was dat de klemmen soepeler werken en de release knop achterop werkt ook beter. Ik ben zeer tevreden over deze houder. Hier nog een YouTube filmpje http://www.youtube.com/watch?v=ZFq-J1sPaM0.
Ik zat net nog het filmpje te bekijken, maar ik weet niet of de usb plug bereikbaar is. De batterij gaat zo lang mee, dat ik gemakkelijk twee uur kan navigeren en de telefoon kan gebruiken (wifi en bluetooth constant aan) en 's-avonds als ik naar bed ga nog ongeveer 10% over heb, zonder tussentijds op te laden. In de auto gebruik ik dus geen oplader.

Bewerkt (7 november 2013 22:07)
J.P.

J.P.

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 23
  • Reputatie 0
  • 3 december 2013
  • 11:23

Ik heb de s-view cover wireless voor de note 3 aangeschaft en heb daar een vraag over.
Als ik de note 3 in de cover klik dan lijkt het net of het gat voor de camera te klein is.
Als ik het hoesje sluit dan bedekt die net de note 3 niet, er is een randje niet bedekt.
Als ik hem heel strak beet pak en sluit, dan bedekt die wel.
Hebben anderen hier ook last van?

EJS

EJS

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 9 december 2013
  • 09:16

J.P. > Dat lijkt mij niet goed, zit de back cover wel helemaal goed aangedrukt op je note3 ? Zo ja dan zou ik er zeker mee terug gaan, ik heb hier ook een S-view (zonder wireless) en die bedekt gewoon het gehele toestel

Liquid_Li0n

Liquid_Li0n

• Lid sinds 22 november 2011
  • Berichten 715
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2014
  • 12:32

Net men pakje aangekregen van ebay.

Usb 3.0 naar microUSB 3.0 kabel en USB 3.0 naar microUSB 3.0 On The Go kabel

Huidig: Galaxy Note 3 SM-N9005 4.4.2 NE2 rooted stock with KNOX 0x0
Tablet: ASUS Transformer TF300T + dock
Backup: Alcatel OneTouch 918 rooted
Verkocht: Galaxy S2 en Galaxy Note II

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren