Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

EJS

EJS

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 16 oktober 2013
  • 00:18

Ik had eerst een Samsung SD card in mijn Note3 maar steeds als ik een foto maakte (opslag op de SD card) duurde de verwerking vrij lang. Ik heb deze nu vervangen voor een SanDisk Extreme MicroSDXC UHS-I (64GB), nu krijg ik deze melding niet meer. Mijn advies is dan ook koop een goeie SD card als je meteen je foto's wilt opslaan op de SD card…

Bewerkt (16 oktober 2013 16:42)
Eric65

Eric65

• Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 16 oktober 2013
  • 12:57

Ik zag zelf steeds de melding ‘Verwerken’ met voortgangsbalk. Ik weet niet of dat je het over die melding hebt. Maar dat had ik zowel op de externe sd als interne ram. Dus ik ging er niet van uit dat het aan de micro sd lag (ik heb trouwens de Ultra ipv Extreme). Maar ik maakte nu wat foto's voor test en had de melding niet. Maar ik maak meestal mijn foto's ‘s-avonds. Nu een test gedaan door mijn vinger enigszins voor de camera te houden. Dan krijg je de anti-shake icoon te zien. Als ik dan een foto maak, dan krijg ik weer de melding. Ik denk dat verwerken niet te maken heeft met het wegschrijven, maar met het optimaliseren van donkere foto’s te maken heeft (in mijn geval).
Ook heb ik net uitgevonden (test om te kijken hoe snel hij achter elkaar foto kon maken) dat bij anti-shake symbool je maar één foto per keer kan maken (foto wordt ook pas gemaakt als je de sluiterknop los laat, misschien handig om te weten). Als deze niet aan is, dan kan je er 20 achter elkaar maken.
@EJS, of kan jij wel meerdere foto's (sluiterknop ingedrukt houden) met anti-shake achter elkaar maken? Ik weet natuurlijk niet hoe snel de Extreme is ten opzichte van de interne sd is.

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5147
  • Reputatie 100
  • 16 oktober 2013
  • 13:30

Pas de titel van je bericht even aan naar een korte omschrijving van je vraag/opmerking. Alleen SD card geeft geen indicatie van wat je eigenlijk wilt zeggen. Klik op bewerken bij je bericht om dit te doen.

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

EJS

EJS

• Lid sinds 24 juli 2011
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 16 oktober 2013
  • 21:29

Nee met de anti-shake aan kan ik ook maar 1 foto tegelijk nemen.

Ik heb het even na gekeken maar mijn oude Samsung kaartje kon maar 7MB/s write & 24MB/s read en mijn nieuwe kaartje 50MB/s write & 80MB/s read. Dus ik denk dat ik daarom zo'n groot verschil merk met het wegschrijven van een foto naar SD

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren