Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Eric65

Eric65

• Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 3 oktober 2013
  • 23:58

Ik zit een beetje te spelen met de Note 3, tot ik bij diagrammen kom in de S-Note applicatie. Wauw! Als je dit aan managers e.d. laat zien dan kopen ze misschien gelijk een Note 3. Ik denk dat die ook gemakkelijker een Note 3 kunnen kopen.

Als je voor het eerst een staafdiagram of taartdiagram maakt, teken ook wat als voorbeeld staat. Bij een taartdiagram staat als voorbeeld een wigwam. Teken dan ook in één beweging een wigwam. Ik daarentegen begon met losse lijnen, wat niet werkte. Het mooiste van de diagrammen is dat je de waarden precies achteraf kan corrigeren. En het is leuk. Je kan zelfs een diagram in een tabel veranderen en de waarden zo aanpassen om daarna dit weer terug te veranderen in een diagram. Of een taartdiagram veranderen in een lijndiagram als dat toch beter is.
Hier moet Samsung een video van maken. Ik denk dat dit beter verkoopt dan de video waarin iemand een screenshot maakt van Maps en erop aangeeft waar hij is om dit vervolgens door te sturen. Pfff

Samsung, maak een video met mensen bij een sales meeting waar verschillende mensen met hun notebooks aan komen zetten om op de knieën de adapters aan te sluiten. Vervolgens moeilijk notities maken van wat getoond/besproken wordt. En ook mensen die met pen en papier aantekeningen maken en correcties aanbrengen in hun notities. Lopen krassen enzo. En dan iemand met de Note 3 die on the fly wat diagrammen aanmaakt en notities erbij plaatst. En dat de anderen dan verbaasd toekijken en vervolgens achter hem gaan staan om mee te kijken. Ik denk dat dit wel verkoopt!Of ben ik te enthousiast

Ik denk dat ik dit morgen aan collega's laat zien die met een iPad lopen te zeulen.(ik heb ook een iPad)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren