Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Diamant

Diamant

• Lid sinds 25 februari 2014
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 26 oktober 2014
  • 10:50

Hallo, na een update van mijn Samsung 10.1, krijg ik in mijn meldingen: “Er is een sd kaart geplaatst” met de optie om af te melden of naar mijn bestanden te gaan, er staat niet veel op de kaart, eruit halen en opnieuw plaatsen helpt niet. Wat nu, iemand een idee?
Thx

Diamant

Simonshavenaar

Simonshavenaar

• Lid sinds 19 november 2012
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2014
  • 21:55

Ik heb sinds een paar dagen dezelfde melding, maar dan op een Tab3 10.1
De melding verschijnt bij mij iedere keer na het opstarten, en is gewoon weg te klikken, de apps die op de sd kaart staan werken ook gewoon, dus kaart wordt wel herkent.
Heb de kaart er even uit gehad, en teruggeplaatst, had geen effect, ook in het menu ontkoppeld en opnieuw gekoppeld, maar de melding blijft terugkomen.

Omdat de melding gewoon is weg te klikken, en alles gewoon werkt vind ik het niet heel erg, maar heb het liever weer zoals het was.

Wie heeft de oplossing?

Bewerkt (27 oktober 2014 21:56)
Diamant

Diamant

• Lid sinds 25 februari 2014
  • Berichten 13
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2014
  • 22:09

Ik was miss. niet duidelijk ook ik heb een 10.1 tab 3, na de update, deed niet alleen de sd kaart het niet meer, ook mijn achtergrond was verdwenen en een app (van een uitzendbureau) deed het niet meer. Ik had gelukkig weinig op de sd kaart staan, die heb ik geformatteerd, hij doet het weer. Maar het blijft een vervelend probleem. jij kunt miss. je data ff op de sd kaart veiligstellen en ook formatteren?
Thx voor het reageren.

Diamant

Simonshavenaar

Simonshavenaar

• Lid sinds 19 november 2012
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 27 oktober 2014
  • 23:08

Dat is helemaal lekker, alle data kwijt.
Heb je de sd kaart trouwens nog wel in een kaartlezer geprobeerd, misschien had je dan nog wat terug kunnen halen.
Zal zelf eens een backup maken en formatteren, kijken wat dat doet.

Als jij ook een Tab3 hebt staat dit topic trouwens wel in de verkeerde categorie, staat nu onder de Note 10.1, misschien kunnen de moderators dit nog aanpassen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren