Dat kan waarschijnlijk pas echt als microsoft de windows 8 RT uitbrengt, die zal geschikt moeten zijn voor andere dan intel processoren.
Maar of 'ie dan ook op een exynos processor kan draaien?? En nu al? Ik denk het niet.
Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..
Ik wil het idee niet gelijk afschieten, maar gezien de kerstdagen had diegene waarschijnlijk een sappie teveel op
Wat Peter hierboven al aangeeft, dat zoiets nu al geport zou zijn lijkt me ook sterk. Buiten dat het is ook nog eens hartstikke illegaal omdat je een licentie moet hebben voor W8. Andersom mag wel, zoals we gezien hebben met de Windows Mobile HTC HD2 omdat Android geen licenties gebruikt.
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
hoi ik kwam laatst iemand tegen die beweerde dat hij op z,n note tab windows 8 had staan naast android mijn vraag is dus is dit waar // kan dit en evt hoe te doen , werkt het goed :shy: