Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

BMO

BMO

• Lid sinds 06 november 2012
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2013
  • 08:49

Sinds de release van Android 4.3 heb ik deze al meermaals aangeboden gekregen op mijn Galaxy Nexus.. Elke keer is het de volledige update, gisteravond was het weer raak!

Ivm tijdsgebrek heb ik het toestel nog niet teruggezet naar de Fabrieksinstellingen (dus zeker niet 4x), zou dat er iets mee te maken hebben?

Toestel functioneert verder prima, maar ik ben gewoon benieuwd of anderen dit ook hebben?

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6040
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 13 augustus 2013
  • 08:55

wat is het probleem? wil je niet dat de update wordt aangeboden?

edit: oh je hebt de update ook geinstalleerd? check dan even de Androidversie op je telefoon, wellicht gaat de installatie niet goed.

Bewerkt (13 augustus 2013 09:05)
BMO

BMO

• Lid sinds 06 november 2012
  • Berichten 28
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2013
  • 09:21

Nee ik was en ben blij dat ik Android 4.3 heb ontvangen, en ik heb deze ook alle keren gewoon geinstalleerd.. Installatie gaat ook gewoon soepel, toestel werkt prima en de Androidversie staat ook gewoon als “4.3” vermeld.

Ik was vooral benieuwd of anderen dit ook meemaken of meegemaakt hebben, ook omdat ik dit niet bij eerdere updates heb meegemaakt.

Pennie72

Pennie72

• Lid sinds 14 december 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 september 2013
  • 12:18

Hoi.
Ik heb ten tijde van de release van de Galaxy Nexus stock 4.3 versie, deze direct gedownload en op de foon gezet.
Alles werkt naar behoren, heb alleen eens in de zoveel tijd een bug report dat op popt.
Zo ineens kreeg ik een update binnen. 4.3!!!
Heb deze wel geinstalleerd en de foon was er zo mee klaar.
Tot nu toe niet weer een update daarvoor binnen gehad.
Ik vond het ook raar dat ik ondanks al in bezit zijn van een 4.3 versie, er nog 1 overheen kreeg.
Ik moet zeggen dat ik de foon ook nog niet terug heb gezet naar de fabrieksinstellingen, daar ik destijds een compleet schone installatie van 4.3 heb laten uitvoeren.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren