Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

abel_vos

abel_vos

• Lid sinds 21 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2013
  • 18:54

Hallo mensen.

Ik heb een galaxy nexus, ik ben er heel tevreden over, maar sinds gisteren is er iets heel raars aan de hand.

Toen ik mijn telefoon in de morgen aan wou zetten, gebeurde er niets. zwart beeld. Ik heb tientallen keren op de power-knop gedrukt, maar zonder resultaat.
Iets later in de morgen, zag ik dat hij toch opgestart was. Maar toen ik even goed keek, bleek dat de personen, telefoon, en instellingen app gewoon weg waren. Ik kan niet gebeld worden, en ik kan niemand bellen. ook staat er dat er geen service is, hoewel mijn simkaart er gewoon in zit. Als ik via het notificatiescherm op instellingen klik, gebeurt er niets. Als ik op de apps druk, staat er dat de app niet is geïnstalleerd..
Later op de dag toen ik aan het whatsappen was via wifi, wat het wel doet, viel hij spontaan uit, en startte weer opnieuw op.

Hij is niet geroot, en ik heb er geen gekke dingen mee gedaan..
android 4.2.2

Heeft iemand suggesties hoe ik deze problemen kan verhelpen?

Abel

Pindasmeer

Pindasmeer

• Lid sinds 08 november 2011
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2013
  • 20:58

Wat een bijzonder verhaal!

Het niet-opstarten van de telefoon is waarschijnlijk een SOD (Sleep of Death) geweest, een vaker voorkomend probleem bij deze telefoon. Vaak is dit te verhelpen door de batterij te verwijderen (>10 min), de telefoon zonder batterij aan de pc te koppelen en na een tijdje de batterij terug te plaatsen.

Maar goed, je telefoon start nu weer op, ware het met enkele problemen. Ik kan me maar 1 ding bedenken wat zou kunnen helpen: je telefoon resetten (terugzetten naar fabrieksinstellingen). Hierbij raak je wel je apps/data kwijt, dus zorg dat je dat goed backupt! Wanneer je geen root hebt, kan je je apps backuppen via de app Helium. Je sms kan je backuppen met deze app. Ook kan je je WhatsApp data in de app backuppen tot een bestand (en dat kan je dan, met de rest van je data/foto's, via je usb-kabel of AirDroid naar je pc zetten).

Ik hoop dat dit werkt, succes!

abel_vos

abel_vos

• Lid sinds 21 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 26 mei 2013
  • 14:17

Pindasmeer
Wat een bijzonder verhaal!

Het niet-opstarten van de telefoon is waarschijnlijk een SOD (Sleep of Death) geweest, een vaker voorkomend probleem bij deze telefoon. Vaak is dit te verhelpen door de batterij te verwijderen (>10 min), de telefoon zonder batterij aan de pc te koppelen en na een tijdje de batterij terug te plaatsen.

Maar goed, je telefoon start nu weer op, ware het met enkele problemen. Ik kan me maar 1 ding bedenken wat zou kunnen helpen: je telefoon resetten (terugzetten naar fabrieksinstellingen). Hierbij raak je wel je apps/data kwijt, dus zorg dat je dat goed backupt! Wanneer je geen root hebt, kan je je apps backuppen via de app Helium. Je sms kan je backuppen met deze app. Ook kan je je WhatsApp data in de app backuppen tot een bestand (en dat kan je dan, met de rest van je data/foto's, via je usb-kabel of AirDroid naar je pc zetten).

Ik hoop dat dit werkt, succes!

-

Hoi, Dankjewel voor je hulp, Ik heb een backup gemaakt en gereset, nu doet hij het weer perfect. Thanks !

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren