Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Nolk

Nolk

• Lid sinds 14 februari 2013
  • Berichten 26
  • Reputatie 0
  • 24 april 2013
  • 16:55

Zoals je al ziet aan de titel, mijn Galaxy Nexus start steeds opnieuw op. Dit is nu al 2 dagen zo.
Als ik hem aanzet gaat hij na 2 minuten vanzelf uit en start hij zichzelf opnieuw op.
Het ligt niet aan de batterij want ik heb er namelijk 2.

Weet iemand wat ik moet doen?

Inmiddels is het al over na 4 dagen, maar ik weet niet hoe.

Bewerkt (24 april 2013 16:55)
Pindasmeer

Pindasmeer

• Lid sinds 08 november 2011
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 25 april 2013
  • 16:41

Dat is een lastig probleem. Heb je al geprobeerd om de batterij er een minuutje of 10 uit te laten?
Wordt de telefoon ook erg heet? Mocht je het echt niet meer weten, dan zou ik een backup van je data maken en een fabrieksherstel uitvoeren. Als ook dat niet werkt, zal je denk ik aangewezen zijn op de service van Samsung.

Bewerkt (25 april 2013 16:41)
csfolmer

csfolmer

• Lid sinds 02 februari 2012
  • Berichten 118
  • Reputatie 0
  • 26 april 2013
  • 14:23

Hmm om de 2 min opnieuw opstarten, dat is snel.
Bij de GN van me vrouw doet die dat 1 of 2x per dag.
Nu had ik gelezen dat er iets is met de locatie service. Er zit daar een bug in. Sommige Nexus 7 en 10 hebben er ook last van.

Gister heb ik locatie service uit gezet en ik heb ze nog niet gehoord.

Maar om de 2 min reboot… Dat moet iets anders zijn.
Heb je al Factory reset gedaan? (eerst ff backup en met carbon ofzo)

Bewerkt (26 april 2013 14:23)
TahR

TahR

• Lid sinds 04 april 2011
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 27 april 2013
  • 23:14

Hoi mensen,

Ik heb sinds enkele dagen een vrij schrijnend probleem. Sinds gister is mijn telefoon namelijk op compleet random momenten aan het restarten geslagen. Als ik muziek luister, als ik whatsapp, als ik iets lees of schrijf, of een combinatie daarvan. Saillant detail: ook als ik zelfs níks doe en de telefoon op standby staat, restart ie zich. Soms gaat het slechts tot het flashy laadscherm met de ‘X’, en soms iets verder - tot aan het zwarte scherm met Google's logo in het wit.

Ik heb werkelijk geen idee wat de toedracht van dit probleem kan zijn. Wel crashen enkele apps (Dropbox) wat vaker dan normaal met oa. force closes, maar dat wil ik niet verwijderen want daarmee sla ik mijn foto's op voor het geval mijn telefoon een keer niet meer opstart.

In de loop van vandaag is het probleem zich vaker voor gaan doen en een enkele keer kwam hij niet meer uit de restart en moest ik de batterij uit de telefoon halen alvorens hem weer op te starten. Tevens gebruikt elke restart zo'n 5-10%, waardoor ik vandaag al meer dan 200% aan batterij heb verbruikt (2x tot 100% opladen en terug).

Wat kan ik doen?

Groet,
TahR

P.S. ik zag net pas dat er nog een topic over hetzelfde onderwerp was, sorry! ik geloof wel dat ik het hier iets uitgebreider heb beschreven.

Bewerkt (27 april 2013 23:14)
TahR

TahR

• Lid sinds 04 april 2011
  • Berichten 42
  • Reputatie 0
  • 27 april 2013
  • 23:20

Ik heb dit probleem ook, maar in een (tot nu toe) lagere frequentie..
Heb wel iets gelezen dat het een bekend probleem is en dat Google er wat aan doet, maar dat artikel was uit november, dus hoopgevend is het niet.

Bewerkt (27 april 2013 23:20)
csfolmer

csfolmer

• Berichten 118
  • Reputatie 0
  • 28 april 2013
  • 10:19

Het uitzetten van de locatie service geen problemen ondervonden bij de Galaxy nexus

Bewerkt (28 april 2013 10:19)
csfolmer

csfolmer

• Berichten 118
  • Reputatie 0
  • 28 april 2013
  • 10:22

Maar zoals ik ook in de andere post schreef. Kan je proberen om de locatie service uit te zetten. Werkt bij de GN van me vrouw. Alleen nadeel is wel dat Google now niet meer werkt. Maarja altijd beter als random reboots

Bewerkt (28 april 2013 10:22)
Carlos0_0

Carlos0_0

• Lid sinds 02 november 2010
  • Berichten 3265
  • Reputatie 0
  • 28 april 2013
  • 11:46

Je hoeft geen dubbele topics aan te maken je gaat of in de 1ne verder of de andere, beide topics gaan over het zelfde onderwerp dat je telefoon opnieuw start.

O ik zie nu dat je dat zelf ook ziet misschien makkelijk om de topics door een mod samen te voegen ?

Bewerkt (28 april 2013 11:46)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6176
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 28 april 2013
  • 11:50

@ Tahr,

Ik heb jouw vraag samengevoegd met dit topic aangezien het over hetzelfde probleem gaat.
Tevens de dubbelpost verwijderd.

Bewerkt (28 april 2013 11:50)
Pindasmeer

Pindasmeer

• Lid sinds 08 november 2011
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 29 april 2013
  • 12:15

TahR;402657
Hoi mensen,

Ik heb sinds enkele dagen een vrij schrijnend probleem. Sinds gister is mijn telefoon namelijk op compleet random momenten aan het restarten geslagen. Als ik muziek luister, als ik whatsapp, als ik iets lees of schrijf, of een combinatie daarvan. Saillant detail: ook als ik zelfs níks doe en de telefoon op standby staat, restart ie zich. Soms gaat het slechts tot het flashy laadscherm met de ‘X’, en soms iets verder - tot aan het zwarte scherm met Google's logo in het wit.

Ik heb werkelijk geen idee wat de toedracht van dit probleem kan zijn. Wel crashen enkele apps (Dropbox) wat vaker dan normaal met oa. force closes, maar dat wil ik niet verwijderen want daarmee sla ik mijn foto's op voor het geval mijn telefoon een keer niet meer opstart.

In de loop van vandaag is het probleem zich vaker voor gaan doen en een enkele keer kwam hij niet meer uit de restart en moest ik de batterij uit de telefoon halen alvorens hem weer op te starten. Tevens gebruikt elke restart zo'n 5-10%, waardoor ik vandaag al meer dan 200% aan batterij heb verbruikt (2x tot 100% opladen en terug).

Wordt je telefoon heel warm (of warmer dan normaal)? Ik neem aan dat je je telefoon niet geroot hebt (mocht dat wel het geval zijn, probeer dan eens de functie ‘fix permissions’)? Heb je recentelijk nog nieuwe apps geïnstalleerd? Iets wat ik je altijd aan kan raden bij dit soort problemen: probeer eens een fabrieksherstel. Met deze app kan je eventueel je apps back-uppen. Succes!

Bewerkt (29 april 2013 12:15)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren