Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

punt

punt

• Lid sinds 19 februari 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 24 maart 2013
  • 20:09

Het zit zo, ik heb Cyanogenmod10 geflashed, alles werkt prima. Alleen de folderstructuur is iets veranderd wat geen probleem is opzich. Hier is het punt, ik wil vanuit m'n Camera app m'n foto's bekijken, dus ook die ik voorheen heb gemaakt. Ik heb dus de map met al mijn foto's (DCIM/Camera) naar de juiste plek verplaatst, alleen in mijn camera app ziet hij dus als eerste de ‘laatst toegevoegde’ foto of video (in dit geval dus alle video's eerst omdat die onderaan in de map staan). Omdat ik hem gekopieerd heb is dit dus op alphabetische volgorde gegaan en nu geeft hij ze dus niet weer op datum van het maken van de foto, maar datum van toevoegen in die folder.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

———- Update van bericht ———-

Ok, ik ben iets verder. Het probleem is dat hij de datum van elke foto aanpast naar het moment van kopieren. Alsnog geen oplossing.

Heeft iemand een idee hoe ik een folder kan verplaatsen zonder de datum van de bestanden te veranderen? Misschien makkelijker, hoe kan ik in de camera app de destination folder aanpassen?

Bewerkt (21 mei 2013 14:12)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren