Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 845
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2013
  • 17:12

Hallo allemaal, Ik heb een probleem. Mijn GN geeft steeds aan dat ie aan het opladen is terwijl ie niet is aangesloten. Deze melding (bliksem in het batterijtje) verdwijnt soms wel, maar schiet daarna meteen weer in beeld. Soms 10 keer per seconde aan en uit, soms een halve dag met alleen de melding dat ie aan het opladen is. Nu maakt me dit op zichzelf niet veel uit, maar het scherm gaat daarmee wel steeds aan en uit. Aangezien ie vooral aangeeft dat ie oplaadt en regelmatig heel even niet aangeeft dat ie oplaadt, en er dus vervolgens wel weer in schiet, is mijn batterij vrij snel leeg. Heeft iemand een oplossing om ervoor te zorgen dat mijn scherm niet meer aan gaat als ie denkt dat ie opgeladen wordt of als ie echt opgeladen wordt. Dit is een tijdelijke oplossing natuurlijk. Het echte probleem is dat ie steeds aangeeft dat ie aan het opladen is. Hebben meer mensen dat probleem of ben ik de enige hier? Ik heb wel al eens eerder gelezen dat het waarschijnlijk ligt aan een defecte USB-poort en dat deze vervangen dient te worden. Probleem 2 is dat mijn telefoon, met groter wordende regelmaat, uitvalt. Dit is behoorlijk irritant, hebben hier ook meer mensen last van?

Bewerkt (21 mei 2013 13:36)
Marcus

Marcus

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 81
  • Reputatie 10
  • 28 januari 2013
  • 21:09

Ik heb in December het zelfde probleem gehad, wellicht heb je mijn forum discussie destijds gelezen. Het gaat hier inderdaad om een defecte usb poort, Het enige wat je kunt doen is je toestel laten opsturen voor reparatie. Dit valt overigens gewoon onder fabrieksgarantie dus wees niet bang voor overige kosten. Ik heb zelf nooit last gehad van het reboot probleem, wel heb ik last gehad tijdens het defect als het toestel bijna leeg was dat het beeldscherm paars flikkerde ,dat is tijdens reparatie opgelost met een software update. Ik zit zelf bij provider HI, Toestel is bij mij thuis opgehaald door monteur en ik kreeg netjes een leen toestel (Galaxy Pocket). Een vriend van mij heeft dit probleem overigens ook gehad, Hij zit bij Vodafone en kreeg geen leen toestel. Reparatie duurt ongeveer 14 dagen! Succes.

87Vortex87

87Vortex87

• Berichten 845
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2013
  • 16:53

Ja, ben bang dat ik hem moet opsturen. De garantie is wel een redelijke twee jaar, en daar zit ik nog mooi ver vanaf, dus het is nog gratis. Ik heb gebeld en helaas willen ze het onderdeel niet opsturen zodat ik hem zelf kan vervangen, dus rest mij 14 dagen zonder GN. Hier moet ik mij eerst psychologisch op instellen, want ik heb niet eerder 14 dagen zonder mijn GN gezeten. Het zal dus nog wel een week duren voor ik hem daadwerkelijk aanmeldt voor operatie. Hopelijk, hopelijk, hopelijk voeren ze niet eerst zelf een diagnose uit maar luisteren ze gewoon naar de aanwijzingen die ik bij het begeleidend schrijven voeg, dan kan het iets sneller en zonder dat ze een volledige wipe uitvoeren.

Marcus

Marcus

• Berichten 81
  • Reputatie 10
  • 29 januari 2013
  • 17:02

Je zou eventueel het onderdeel kunnen bestellen en zelf vervangen, Ik heb ooit gezien dat het onderdeel rond de 30 euro zou kosten. Mocht je dit toch zelf willen doen onthoud wel dat je garantie zal vervallen. Succes!

87Vortex87

87Vortex87

• Berichten 845
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2013
  • 10:22

Het probleem is inmiddels een stuk groter geworden. Niet alleen laadt de telefoon ook als ie niet aangesloten is, als ik gebeld word en oppak, blijft de telefoon trillen. Daarna bevriest de telefoon en kan alleen de andere kant de verbinding nog verbreken. Als dan de telefoon is opgelegd crasht de dailer-app. Ook zeer instabiele wifi-verbinding, trage respons van het toetsenbord en natuurlijk de gigantisch battery drain n.a.v. het constant aanspringen van het scherm. Met groter wordende regelmaat registreert de telefoon de oplader niet meer en valt zonder reden uit. Verder, als ik de telefoon uitschakel, start ie meteen weer op. Daarom heb ik maar een fabrieksinstellingenreset gedaan en daarmee lijken alle problemen verholpen. Fingers crossed want dit is nog maar dag 2.

Bewerkt (21 mei 2013 13:37)
Marcus

Marcus

• Berichten 81
  • Reputatie 10
  • 31 januari 2013
  • 13:30

Is je oplaad probleem ook opgelost? Dan heb je erg veel mazzel! en inderdaad na fabrieksinstellingenreset zijn bijna altijd alle problemen opgelost, Probeer even voor de zekerheid je Usb connector schoon te maken met een borsteltje. Zo niet zou je toch hellaas je toestel moeten opsturen, Veel mensen hebben dat probleem gehad. Succes

Bewerkt (21 mei 2013 13:37)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren