Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Eddy.

Eddy.

• Lid sinds 24 november 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 12 januari 2013
  • 00:26

Heb sederd begin deze week de i9250 die me haast direkt na het opstarten verschillende updates liet doen naar 4.2.1, standaard was het 4.0.4. kMerkte uiterraard al vlug op dat het geluid veel te still was, zelfs na die op maximum gezet te hebben
Na een beetje online gezocht te hebben daarover kwam ik uit op de app “Volume+” en heb de free versie eens geprobeerd en deze op maximum gezet (+4) maar dit bracht jammer genoeg geen verbetering opNu is mijn vraag, is er hier iemand die weet of de Pro versie wél werkt in de 4.2.1? De Pro versie zou namelijk hoger ingesteld kunnen worden dan de free versie, maar vooralleer ik betaal zou ik toch graag iets meer willen weten of het weggesmeten geld zou zijn.

Eddy

Bewerkt (24 april 2013 16:08)

Galaxy Nexus + Vanir ROM + NexusLouder MOD

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6033
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 12 januari 2013
  • 09:34

In de beschrijving van de app in de google play store dat deze (nog) niet compatible is met Android 4.1 en hoger (Jelly Bean). Het lijkt dus dat Volume+ niet gaat werken op je Samsung Galaxy Nexus met Jelly Bean.

Misschien dat je ‘speaker boost’ kan proberen, maar ook daar lees ik dat het soms wel soms niet werkt op 4.2.

Bewerkt (24 april 2013 16:08)
Eddy.

Eddy.

• Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 13 januari 2013
  • 13:31

Zal blijkbaar wachten worden op een Android update waarin dit “probleem” opgelost is of op een Volume+ update

Bewerkt (24 april 2013 16:09)

Eddy.

Eddy.

• Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2013
  • 22:03

Een week of 3 a 4 geleden heb ik eens Nexus Louder geprobeerd en in eerste instantie was er enkel maar een mooier geluid te horen, van een luider volume merkte ik maar weinig tot niets, maar enkele reboots later was er plotseling toch een serieuse volume boost te horen. Het geluid gaat nu echt heel heel hoog, ook via de inbuild speaker, kwist niet dat dat speakertje zoveel geluid kon produceren

Let wel op, er is een versie voor Android 4.1.x en een versie voor de 4.2.x

Bewerkt (21 mei 2013 13:55)

Pindasmeer

Pindasmeer

• Lid sinds 08 november 2011
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 9 maart 2013
  • 11:16

Mocht je overwegen om te rooten en een andere kernel te installeren: veel andere kernels bieden de mogelijkheid om het volume te verhogen (ik gebruik zelf de Fancy-kernel en daarmee kan ik het volume met 3 intensiteiten verhogen).

Bewerkt (21 mei 2013 13:56)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren