Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Bosifyable

Bosifyable

• Lid sinds 07 juli 2010
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2013
  • 20:07

Ik heb geen idee of meerdere leden dit hebben meegemaakt, of iets weten om het te verhelpen, maar sinds mijn Galaxy Nexus de update naar 4.2.2 heeft gehad, schiet hij uit zichzelf uit de slaapstand. Verduidelijking; toetsblokkering aan (scherm zwart/uit) en ineens komt hij op het lockscreen terecht, zonder dat er een knop is ingedrukt.

Nu kan ik daar enigszins begrip voor opbrengen, kleine bug, oké. Het gekke is alleen dat het op een vast tijdstip gebeurt. Eerste maand was het 3 voor half (bijv. 13:27) en sinds kort is het 7 over. Is al een tijdje aan de gang, maar aangezien het net weer gebeurt, dacht ik eens advies te gaan vragen op het forum.

Iemand tips?

Bewerkt (24 april 2013 16:08)
marcki23

marcki23

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 14 januari 2013
  • 10:04

Omdat het op vaste tijden gebeurt, lijkt het mij meer op een app. Een app. die ieder uur een verbinding maakt.
Welke app dat is, is natuurlijk lastig te bepalen want je zal genoeg apps op je telefoon hebben staan. Dit ‘probleem’ zal ontstaan zijn in combinatie met 4.2. Een app is mogelijk niet goed geprogrammeerd.
Hoe vervelend het ook is (kost veel tijd), zal een harde reset waarbij je al je persoonlijke instellingen kwijtraakt (dus eerst een goede backup maken) waarschijnlijk een oplossing zijn.

Maar misschien hebben andere betere tips.

Bewerkt (24 april 2013 16:09)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 14 januari 2013
  • 11:52

Misschien dat de lease van je IP adres op dat moment afloopt?

Marcus

Marcus

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 81
  • Reputatie 10
  • 15 januari 2013
  • 17:54

Knap.. Ik neem aan dat je 4.2.1 draait en niet 4.2.2. Deze versie is nog helemaal niet uit.
Veder adviseer ik je ik je inderdaad om je toestel naar fabrieksinstellingen terug te zetten dit lost namelijk bijna altijd het probleem op

Succes

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren