Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

thijsoost

thijsoost

• Lid sinds 27 december 2012
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 27 december 2012
  • 13:35

Hallo,

Ik heb sinds kort een Galaxy Nexus met Android 4.2.1.
Alles werkte naar behoren de afgelopen dagen, maar sinds vandaag heeft ‘ie kuren: hij is soms traag met het openen van applicaties en vaak krijg ik de melding: ’ reageert niet. Wilt u deze app sluiten?' Ook reageert het toestel soms gewoon niet; soms werkt het unlocken (uit slaapstand halen) gewoon niet, de Play Store download niet of ik krijg de melding ‘Launcher gestopt.’ Opnieuw opstarten heeft tot nu toe geen effect.

Heeft iemand anders dit probleem ook of weet iemand iets dat zou kunnen helpen? Alvast bedankt!

Gr. Thijs

Bewerkt (24 april 2013 16:04)
Marcus

Marcus

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 81
  • Reputatie 10
  • 27 december 2012
  • 21:49

Hoi thijsoost,

Je kunt proberen om je toestel naar fabrieksinstellingen terug te zetten,Dit zal waarschijnlijk wel helpen. Vergeet niet om een backup van alles te maken O.a contacten, foto's video, Muziek. Deze bestanden kopieer ik meestal naar pc.

Succes!

thijsoost

thijsoost

• Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 27 december 2012
  • 21:55

Hoi, bedankt voor je antwoord.
Ik heb, net voor je bericht, m'n telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen (en gelukkig aan back-ups gedacht). Het probleem is nu verholpen, maar ik las op internet dat meerdere mensen mijn proble(e)m(en) hebben met 4.2.1 op de Galaxy Nexus, helaas…

Maar nogmaals bedankt! Hopelijk komt Google met een 4.2.2 update om diverse problemen te verhelpen.

Marcus

Marcus

• Lid sinds 16 december 2011
  • Berichten 81
  • Reputatie 10
  • 28 december 2012
  • 13:09

Het is fijn om te horen dat je toestel tot nu toe geen meer problemen heeft. Ik hoop dat Google inderdaad aan deze problemen zal werken, Gelukkig heb ik hier geen last van gehad.

Nogmaals graag gedaan!

thijsoost

thijsoost

• Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 10 maart 2013
  • 13:02

Laatst de update gehad naar Android 4.2.2, maar het probleem is niet opgelost; ik ga mijn telefoon nu voor de vierde keer terug zetten naar fabrieksinstellingen; de enige optie om het probleem tijdelijk te verhelpen…

Bewerkt (21 mei 2013 13:56)
87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 845
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2013
  • 15:52

Ik herken dit probleem. Kreeg last van vastlopen, battery drain, vastlopen van de dailer app terwijl ik aan het bellen was, enzovoort. Fabrieksinstellingenreset heeft bij mij ook geholpen. Denk dat het komt door de toenemende complexe omgeving waar applicaties en het OS in draaien: toename van het aantal taken dat individuele app's uitvoeren, grote van de taken, belasting op de SoC/CPU, het aantal app's en groeiend OS met meer en meer functionaliteit.

Bewerkt (21 mei 2013 13:57)
thijsoost

thijsoost

• Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 11 maart 2013
  • 16:02

Wat ik ook merkte was dat het werkgeheugen langzamerhand helemaal volliep; na het sluiten van een aantal grote processen was het probleem heel even opgelost, totdat die processen weer werden opgestart.

Hopelijk krijgt de Galaxy Nexus rond mei de update naar 5.0 Key Lime Pie; daarin zou het probleem misschien verholpen kunnen zijn, maar daar ga ik niet van uit.

Bewerkt (21 mei 2013 13:57)
87Vortex87

87Vortex87

• Lid sinds 06 oktober 2009
  • Berichten 845
  • Reputatie 0
  • 12 maart 2013
  • 17:04

thijsoost;389314
Wat ik ook merkte was dat het werkgeheugen langzamerhand helemaal volliep; na het sluiten van een aantal grote processen was het probleem heel even opgelost, totdat die processen weer werden opgestart.

Hopelijk krijgt de Galaxy Nexus rond mei de update naar 5.0 Key Lime Pie; daarin zou het probleem misschien verholpen kunnen zijn, maar daar ga ik niet van uit.

Meestal wordt eerst de nieuwe nexus telefoon gelanceerd met het nieuwe besturingssyteem en krijgt de oudere telefoon even later in de luwte de update zodat de nieuwe nexus telefoon (of tablet) een extra lange lijst aan goede ‘aanschafargumenten’ heeft (USP's).

Bewerkt (21 mei 2013 13:58)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren