Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

linda2o

linda2o

• Lid sinds 30 juli 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 30 juli 2012
  • 10:31

Op 1 of andere manier verdwijnen mijn contacten steeds uit mijn galaxy nexus. Alleen de mobiele nrs. Vaste nrs blijven zichtbaar, en whatsapp contacten ook, maar niet meer met naam er bij.
Inmiddels heb ik een export van mijn bestaande contactenlijst gemaakt die ik dan weer kan importeren als het weer mis gaat, maar het is wel heel vervelend. Weet iemand waar het misgaat en wat ik er aan kan doen.
Het gebeurd niet alleen als ik hem op de pc aansluit, maar ook als ik hem bijvoorbeeld 's morgens aanzet of uit mijn broekzak haal.

Bewerkt (24 april 2013 15:20)
Eric65

Eric65

• Lid sinds 23 juni 2011
  • Berichten 217
  • Reputatie 0
  • 4 augustus 2012
  • 22:27

Met de mijne heb ik geen last. Bij contacten heb je rechts onderin een menu knop. Bovenaan in het menu staat ‘Zichtbare contacten’. Als je hier op klikt zie je uit welke lijsten de contacten getoond worden. Bij mij staat deze op ‘Alle contacten’. Onderaan staat nog ‘Aanpassen’. Hier kan je nog per lijst aangeven welke contacten getoond moeten worden.
Als je contacten weer verdwenen zijn zou ik hier even kijken. Als dit goed staat, of als je het goed zet om later te zien dat het weer fout staat, dan zou ik kijken wat voor programma's er draaien. Deze noteren en allen even sluiten en kijken wat er gebeurd. Misschien dat een app dit veroorzaakt.
Succes.

Bewerkt (24 april 2013 15:21)
Patt_e

Patt_e

• Lid sinds 24 juli 2010
  • Berichten 51
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2012
  • 20:41

Wat ook kan helpen is je contacten altijd synchroniseren met Google. Dan kan je ze nooit kwijt raken en haalt je telefoon ze altijd uit de Cloud als je ze kwijt bent

Bewerkt (24 april 2013 15:26)

HTC Desire => Verkocht
Xperia Mini Pro => AOKP 4.1
Galaxy Nexus = > RIP
Galaxy S3 => Verkocht
Nexus 7 => RIP
Nexus 7 '13 => Dirty Unicorns 5.1.1
Nexus 5 => Dirty Unicorns 5.1.1

rvanriebec@hotmail.com

rvanriebec@hotmail.com

• Lid sinds 09 oktober 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2016
  • 12:20

ik heb dit probleem recent ook gehad.
Maar mijn email synchroniseerde ook niet meer met mijn telefoon. ik heb mijn email verwijderd en er opnieuw opgezet. daarna waren alle contacten ook weer terug.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren