Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Roberto_da_Silva

Roberto_da_Silva

• Lid sinds 07 maart 2012
  • Berichten 70
  • Reputatie 0
  • 23 juli 2012
  • 17:20

SGWUser;324752
Bij mij werkt alles goed, probeer anders eens aan het beginscherm op de menuknop te klikken (voor zover dat mogelijk is met een Galaxy Nexus) en vink “Alleen Offline Muziek” uit. Waarschijnlijk staat alles er dan. Of probeer eerst eens te kijken bij /sdcard/Android/data/com.google.android.apps.music/cache/music of daar je muziek staat. (Dit is de directory op mijn Galaxy W, ik weet niet of het daar ook zo is) Hoop voor je dat het werkt!

Edit: Elke keer als je je muziek aanpast of de app update verdwijnen al je offline nummers.

Heel erg bedankt voor je reactie.

Het gaat ert bij mij juist om dat ik de online nummers niet zie.
op mijn telefoon heb ik 3 nummers staan
in de cloud 350 en daar kan ik niet bij (zie alle gecontroleerde instellingen in mijn eerste post)

EDIT: ik heb gekeken waar je zij maar daar staat alleen een lege cache…
wat ik vreemd vind is dat als je inlogd op de music pagina en je gaat bij instellingen kijken en dan bij het stukje waar je je apparaten kunt zien(max 10) en niet tegelijk afspeelbaar bla bla dat bij geautoriseerd alleen mijn pc staat en geen van de 2 android telefoons met het zelfde account daar…

Greetz

Bewerkt (24 april 2013 15:17)
Roberto_da_Silva

Roberto_da_Silva

• Berichten 70
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2012
  • 01:57

JAAAA gelukt..

Weet je wat het nu was. ik was zoals gewoonlijk eigenlijk iets anders aant zoeken maar ik heb het probleem gevonden..

Als je naar instellingen gaat van je toestel zie je halverwege allemaal icoontjes bij accounts…..
daar stond dus Sync is off!!! als je daar op dukt zie je contacts, google play movies ect ect en dus ook GOOGLE MUSIC ……

dat was alles.

hij was voor het laasts ergens in 2011 gesynchroniseerd….. probleem opgelost.

Nu verder met waar ik eigenlijk naar opzoek wan nu net… Google now die nie terug lult

SGWUser

SGWUser

• Lid sinds 26 juni 2012
  • Berichten 106
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2012
  • 02:27

Haha dat was de oplossingDat van Google Now heb ik ook last van, op de XDA dingetje voor Android 4.0, ik krijg geen knowledge graph antwoorden… #offtopic

Nexus 5 “hammerhead”

ROM: Stock 5.0
Recovery: TWRP
Kernel: franco.Kernel
Mods: MultiROM

Roberto_da_Silva

Roberto_da_Silva

• Berichten 70
  • Reputatie 0
  • 24 juli 2012
  • 10:25

Het is toch stom dat je dat niet gewoon IN de app kan doen/zien aangezien het beestje gekoppeld is.. + ook niet op de pagina van googlemusic of in de desktop manager.. je moet eerst op je google account vakje drukken en dan zoeken(blauwe algemene G logo??) naar de music app

Bij mij is het gelukt met antwoorden ect.. van google now. laat me ff weten wat je probleem is. dat heb ik gister namelijk wel opgelost haha

marcki23

marcki23

• Lid sinds 23 mei 2011
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 25 juli 2012
  • 17:31

@roberto, super dat het is gelukt. Toch weer een probleem minder op je Nexus

Bewerkt (24 april 2013 15:18)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren