Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Abynate

Abynate

• Lid sinds 21 augustus 2014
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 21 augustus 2014
  • 21:52

Ik heb deze smartphone sinds eind maart en heb hem ondertussen als eens via de winkel terug moeten sturen naar de fabriek omdat mijn smartphone op een dag uitviel en bleef hangen in de opstartmodus. Heb een weekje of twee moeten wachten en dan was alles weer in orde.

Nu is het zo dat ik sinds gisteren sms-berichten ontvang die door de afzender maar 1x verstuurd zijn, maar ik kan ze wel tot meer dan 20x ontvangen. Soms kan dat om de twee minuten zijn, soms zit er daarna een pauze tussen en begint het weer. Eerst dacht ik dat het misschien aan de centrale kon liggen of aan de persoon waarbij het voorkwam, maar toen gebeurde het ook bij andere afzenders. Als ik dan wou antwoorden, zat er of een lag op mijn toetsen tijdens het typen, of de woorden verschenen helemaal niet, maar ook dat er een woord verschijnt en ik niet meer verder kon typen. Terug gaan naar mijn sms-lijst en dan weer naar het concept, werkte niet, dus dan moest ik eerst het bericht versturen en verwijderen om terug opnieuw aan mijn concept te werken/verbeteren. Mijn berichten deden er dus een tijd over om verstuurd te worden, waardoor mijn ‘foute’ berichten nooit verstuurd werden.

Ik heb ook een app die ik gebruik ‘Ingress’ deze werkt enkel via dataverbinding en GPS-locator, maar doordat mijn smartphone zo raar doet, kan ik die app/game ook niet meer gebruiken/spelen.

Wat ik gedaan heb:

1. Heb ook al mijn smartphone aan -uitgezet, maar dat hielp niet.

• Heb ook online via de website van mijn provider gekeken of ik over een bepaald verbruik zit van mijn abonnement, maar alles ziet er goed uit.

Help?
Heb het gevoel dat ik alleen maar problemen heb met deze smartphone.

Bijlage:

Bewerkt (22 augustus 2014 21:45)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren