Beste Ik heb enkele weken geleden een Samsung Galaxy mini s2 gekocht ( GT S6500D ) en heb het volgende probleem. Het duurt heel lang om de E mails Binnen te halen . Soms worden de mails van uren geleden niet opgehaald . Bij het openen staat hij steeds te ‘vernieuwen’ maar haalt niets binnen . De instelling van vernieuwen staat nochtans op 15 min . Ik heb hem terug binnengedaan en er is een nieuwste softwareversie op geinstalleerd nl 2.3.6 . Het probleem blijft nog hetzelfde . Op een ander toestel werkt alles wel correct , dus kan het geen probleem met ons skynet Mail zijn ( wat in de winkel eerst wel beweerd werd ).In de winkel krijg ik ook geen afdoend antwoord of mijn instellingen wel ok zijn . Ik denk van wel. Ik vermoed dat het een probleem met de verbinding is of te veel mails . Indien het dit laatste is , kan ik hier een instelling aan veranderen?
vriendelijke groeten
Beste Ik heb enkele weken geleden een Samsung Galaxy mini s2 gekocht ( GT S6500D ) en heb het volgende probleem. Het duurt heel lang om de E mails Binnen te halen . Soms worden de mails van uren geleden niet opgehaald . Bij het openen staat hij steeds te 'vernieuwen' maar haalt niets binnen . De instelling van vernieuwen staat nochtans op 15 min . Ik heb hem terug binnengedaan en er is een nieuwste softwareversie op geinstalleerd nl 2.3.6 . Het probleem blijft nog hetzelfde . Op een ander toestel werkt alles wel correct , dus kan het geen probleem met ons skynet Mail zijn ( wat in de winkel eerst wel beweerd werd ).In de winkel krijg ik ook geen afdoend antwoord of mijn instellingen wel ok zijn . Ik denk van wel. Ik vermoed dat het een probleem met de verbinding is of te veel mails . Indien het dit laatste is , kan ik hier een instelling aan veranderen? vriendelijke groeten
Beste
Ik heb enkele weken geleden een Samsung Galaxy mini s2 gekocht ( GT S6500D ) en heb het volgende probleem.
Het duurt heel lang om de E mails Binnen te halen . Soms worden de mails van uren geleden niet opgehaald . Bij het openen staat hij steeds te ‘vernieuwen’ maar haalt niets binnen . De instelling van vernieuwen staat nochtans op 15 min .
Ik heb hem terug binnengedaan en er is een nieuwste softwareversie op geinstalleerd nl 2.3.6 .
Het probleem blijft nog hetzelfde . Op een ander toestel werkt alles wel correct , dus kan het geen probleem met ons skynet Mail zijn ( wat in de winkel eerst wel beweerd werd ).In de winkel krijg ik ook geen afdoend antwoord of mijn instellingen wel ok zijn . Ik denk van wel. Ik vermoed dat het een probleem met de verbinding is of te veel mails . Indien het dit laatste is , kan ik hier een instelling aan veranderen?
vriendelijke groeten