Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

R/C

R/C

• Lid sinds 31 oktober 2011
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 11 mei 2013
  • 22:14

Ik heb een SGM2 en er staat overal dat dit toestel een update naar 4.1 krijgt , nu wacht ik al een half jaar en ik heb nog steeds geen update gekregen. Paar dagen geleden een mail naar samsung gestuurd en ze zeggen hier is de link waar u jelly bean kan downloaden , dus ik klik op die link en er staan alleen maar handleidingen die je kan downloaden ???
Ik ben samsung nu helemaal zat en deze is dan ook mijn laatste samsung.
Weet iemand wanneer die update komt ? Samsung in ieder geval niet.
En kies zegt dat 2.3.6 de nieuwste is.

Bewerkt (11 mei 2013 22:14)

13 Mei 17e verjaardag

Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 11 mei 2013
  • 23:01

R/C;405649
Ik heb een SGM2 en er staat overal dat dit toestel een update naar 4.1 krijgt , nu wacht ik al een half jaar en ik heb nog steeds geen update gekregen. Paar dagen geleden een mail naar samsung gestuurd en ze zeggen hier is de link waar u jelly bean kan downloaden , dus ik klik op die link en er staan alleen maar handleidingen die je kan downloaden ???
Ik ben samsung nu helemaal zat en deze is dan ook mijn laatste samsung.
Weet iemand wanneer die update komt ? Samsung in ieder geval niet.
En kies zegt dat 2.3.6 de nieuwste is.
Kies heeft gelijk!
Wachten is het enige dat je doen kunt, of je moet naar custom rom's gaan kijken………ik weet niet of die er (al) zijn.

Bewerkt (11 mei 2013 23:01)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 11 mei 2013
  • 23:32

Peter-036;405658
Kies heeft gelijk!
Wachten is het enige dat je doen kunt, of je moet naar custom rom's gaan kijken………ik weet niet of die er (al) zijn.

Nee die zijn er helaas nog niet, wachten is het beste wat je kan doen, of een custom rom gebruiken, maar dat vergt kennis hierover

Bewerkt (11 mei 2013 23:32)
R/C

R/C

• Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 12 mei 2013
  • 14:08

Bedankt voor de reacties , ik had vroeger op mijn mini 1 een custom rom gebruikt van cyanogenmod was daar niet tevreden over.
Maar samsung zei tegen mij dat die update al uit is en gaf mij die link naar die handleidingen deze http://www.samsung.com/nl/support/model/GT-S6500ZYDXEN-downloads?isManualDownload=true hier zie ik helemaal niks van jelly bean .
Volgens mij komt die update gewoon niet , ik hoop dat ze gewoon zeggen dat die update niet komt dan kan ik een ander toestel kopen.

Bewerkt (12 mei 2013 14:08)

13 Mei 17e verjaardag

melvintje

melvintje

• Lid sinds 17 september 2011
  • Berichten 2716
  • Reputatie 20
  • 12 mei 2013
  • 14:26

R/C;405805
Bedankt voor de reacties , ik had vroeger op mijn mini 1 een custom rom gebruikt van cyanogenmod was daar niet tevreden over.
Maar samsung zei tegen mij dat die update al uit is en gaf mij die link naar die handleidingen deze http://www.samsung.com/nl/support/model/GT-S6500ZYDXEN-downloads?isManualDownload=true hier zie ik helemaal niks van jelly bean .
Volgens mij komt die update gewoon niet , ik hoop dat ze gewoon zeggen dat die update niet komt dan kan ik een ander toestel kopen.

De update zou moeten komen volgens de eerdere uitspraken, echter kan dit veranderen, maar kortom update is er nog steeds niet

Bewerkt (12 mei 2013 14:26)
R/C

R/C

• Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 8 juni 2013
  • 13:48

Een maand later en nog steeds niks…

13 Mei 17e verjaardag

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1426
  • Reputatie 70
  • 8 juni 2013
  • 14:44

Nou en? Doet hij het niet meer zonder die update of zo? Zo bijzonder zijn de wijzigingen echt niet hoor. Als ie komt dan komt ie, en zo niet dan niet…

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

R/C

R/C

• Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 12 juni 2013
  • 13:34

Tucker
Nou en? Doet hij het niet meer zonder die update of zo? Zo bijzonder zijn de wijzigingen echt niet hoor. Als ie komt dan komt ie, en zo niet dan niet…
Nee dan werkt hij niet , als ze iets beloven moeten ze het ook doen. Ze hadden het belooft dat de update februari komt 4 maanden later nog steeds niks. Waar slaat dat op ? Vind jij dat normaal ?

13 Mei 17e verjaardag

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1426
  • Reputatie 70
  • 12 juni 2013
  • 15:52

O ja joh, hebben ze dat beloofd? Wie zijn “ze”, en waarom spreek je “ze” er dan niet op aan?
Volgens mij is er alleen bekend gemaakt dat die update er komt en dat die naar verwachting op enig moment zal worden uitgerold. Dan weet je nog steeds niet wanneer die update Nederland zal bereiken want updates worden altijd gefaseerd per land uitgerold en je weet nooit waar ze beginnen. Je kunt dus waarschijnlijk nog wel even door blijven emmeren. :p

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

R/C

R/C

• Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 14 juni 2013
  • 23:12

Tucker
O ja joh, hebben ze dat beloofd? Wie zijn “ze”, en waarom spreek je “ze” er dan niet op aan?
Volgens mij is er alleen bekend gemaakt dat die update er komt en dat die naar verwachting op enig moment zal worden uitgerold. Dan weet je nog steeds niet wanneer die update Nederland zal bereiken want updates worden altijd gefaseerd per land uitgerold en je weet nooit waar ze beginnen. Je kunt dus waarschijnlijk nog wel even door blijven emmeren. :p
Ja joh ik heb ´´ze´´ aandgesproken en ze zeggen dat die update nog komt. Mod Edit it ik koop gwn een tel die jelly bean heeft dan.

Bewerkt (15 juni 2013 00:46)

13 Mei 17e verjaardag

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren