Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

temmie

temmie

• Lid sinds 04 april 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 4 april 2013
  • 20:12

hallo,
ik ben al een aardige poos bezig geweest informatie te vinden hoe je een sgm 2 GT-S6500D kan rooten en heb helaas nog niks bruikbaars kunnen vinden. :cry: Op de verschillende fora; hier, XDA en Phandroid komen methodes langs maar die hebben het over de GT-S6500 (dus zonder D) of rooten m.b.v. een USB kabel die ik niet heb (zat niet in de verpakking, weet ook niet of die er wel bij geleverd wordt?). Omdat ik maar zo weinig informatie over dit toestel en rooten daarvan kan vinden, vraag ik mij dan ook af of het sowieso wel mogelijk is? Ik wil mijn toestel rooten om o.a. volledig gebruik te kunnen maken van de mogelijkheden van AVAST waarvoor je rootaccess nodig hebt. Als het wel kan, kan iemand mij dan verder helpen? alvast bedankt!

Bewerkt (21 mei 2013 14:25)
JensNL

JensNL

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 5 april 2013
  • 11:14

tuurlijk kunt u uw telefoon rooten het kost alleen veel tijd van bestanden overzetten er is ook een risico dat uw telefoon het niet meer doet zegt u het maar zelf

marrich77

marrich77

• Lid sinds 10 januari 2013
  • Berichten 342
  • Reputatie -10
  • 5 april 2013
  • 11:20

Ik kan in elk geval met zekerheid zeggen dat er wel een usb kabel voor is. (Zat in het pakket van de telefoon van mijn vrouw).
En de USB-kabel die ik voor mijn SG-ACE gebruik, past ook op die van mijn vrouw. Die dingen zijn universeel.
Ik heb de mijne ooit via marktplaats gekocht.
Gewoon even zoeken op usb en galaxy mini 2 (of zoiets) en je vindt vast wel iets.

Maar even off topic:
Waarom zou je AVAST willen gebruiken?
Als je geen gekke dingen met je telefoon doet (dus niet downloaden van apps via vage Russische sites) is een virusscanner niet nodig en neemt onnodig veel ruimte en dataverbruik (in sommige gevallen) in beslag.

On topic:

Ik denk dat de rootverslagen van de versies die jij hebt gevonden, ook voor andere mini2's gebruikt kunnen worden.
Vaak als het specifiek voor een bepaalde versie is, staat het wel vermeld.

Althans is dat het geval bij mijn ACE.
Er is een versie voor de ACE en voor de ACEi en ACE2.

Samsung Galaxy S7
Marshmallow Android 7
Stock Rom
No Root

temmie

temmie

• Lid sinds 04 april 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 5 april 2013
  • 12:02

hej, bedankt voor de info. Ik heb mijn provider inmiddels een berichtje gestuurd over de ontbrekende usb kabel, vond het al zo vreemd dat er alleen een traveladapter in zat. Maar even afwachten wat hun antwoord zal zijn.
Wat betreft AVAST, met rootacces kun je als je toestel kwijtraakt deze opsporen of wissen. ( ik download zeker geen apps van vage sites ;-) maar als je suggesties hebt voor andere, betere apps die hetzelfde kunnen, hoor ik het graag.

marrich77

marrich77

• Lid sinds 10 januari 2013
  • Berichten 342
  • Reputatie -10
  • 5 april 2013
  • 18:33

Ik kreeg bij de Belcompany te horen dat er wisselende dingen in de doosjes van de mini2 worden gedaan. Bij mijn vrouw was het bij toeval en een geel achterkantje en de usb kabel.

Bewerkt (21 mei 2013 14:26)

Samsung Galaxy S7
Marshmallow Android 7
Stock Rom
No Root

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren