Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

gewoonjoep

gewoonjoep

• Lid sinds 16 juni 2012
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2014
  • 11:36

Ik heb een Samsung Galaxy S4 mini en mijn vrouw heeft een Samsung Galaxy Gio telefoon.
Als ik mijn agenda wil synchroniseren met de agenda van mijn vrouw werkt dat perfect. Als mijn vrouw een afspraak maakt in haar agenda lukt het niet om die ook op mijn telefoon te krijgen.
Ik heb geprobeerd via play store de google kalender op de telefoon van mijn vrouw te installeren, maar dat programma verschijnt niet bij de zoekresultaten. Dit geldt ook voor google chrome. Dit is ook niet te installeren op de Gio.
Automatisch synchroniseren staat op de Gio en de de gmail accounts aangevinkt. De Android versie van de Gio is 2.3.3

Ik zou iedereen zeer dankbaar zijn die een oplossing voor dit probleem aan kan dragen.
mvg

Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 15 juli 2014
  • 18:39

En staat in het agenda programma (s-planner??) onder instellingen bij agenda's de Google agenda erbij?

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

gewoonjoep

gewoonjoep

• Lid sinds 16 juni 2012
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 15 juli 2014
  • 19:17

Op de Samsung Gio staat alleen “Agenda” versie 2.3.6
Als ik bij Play Store ga zoeken op S-Planner krijg ik geen zoekresultaten van deze app. Wel van vele anderen.
Dit geldt ook voor Google Chrome.

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6020
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 16 juli 2014
  • 08:03

De s-planner is niet de agenda zelf, maar leest agenda's uit en kan daar afspraken aan toevoegen. Welke (online) agenda je gebruikt moet je dus definiëren.

Als je dus een afspraak maakt met de S-Planner app, let er dan op dat je (binnen S-Planner) de Google agenda kiest. (dit is waar Sander op doelde)

Bewerkt (16 juli 2014 08:04)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren