Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

dutchdefqon

dutchdefqon

• Lid sinds 05 mei 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2013
  • 17:10

EERST WIL IK ZEGGEN DAT DIT EIGEN SCHULD, DIKKE BULT VOOR MIJ IS, Waarom? Dat leg ik nu even uit..

Als het om Android gaat ben ik nog best nieuw, zeker als het om rooten, roms, en dat soort is. Nu. Mijn broertje is binnenkort jarig en krijgt (als het goed was) Mijn telefoon. (Zijn eerste smartphone, dus we houden het simpel) , En omdat ik graag hem een goed toestel wou geven, wou ik er Android 4.1.1 op zetten, alleen.. Dit liep fout af.

Ik heb 2 Roms geinstalleerd, de ene voor google apps, en de ander voor Android zelf, toch liep dit niet goed af.

Eerst dacht ik dat hij het goed deed toen ik het vertrouwde Samsung Gio bootupje zag, helaas werd dat vertrouwen wel betast toen… Het dubbel werd,

De boot up werd naast elkaar geshowed en loopt sindsdien nu vast.

Ik heb het toestel gerooted. (Zeker weten dat het werkte aangezien ik toestemming had om hem in recovery modus te krijgen via een programma, die ik ook had gedownload voor het rooten/rom installeren)

Ik heb ook al geprobeerd de eerdere gingerbread versie (2.3.3) Weer te installeren, alleen krijg ik de fout dat deze niet geinstalleerd kan worden omdat de telefoon een te klein intern geheugen heeft.. (En daarom de reden voor vervanging genoemt :p )

Ik vind het zelf geen Big deal, Alleen als ik mijn broertje zo zag een avond geleden doodle jump er op te spelen vind ik het wel zielig, want ik wou alleen maar hem een beetje meer geven voor het geld dat die telefoon kost…

Dus.. Is er een manier om de orginele android versie terug te krijgen?

(En ja, Ik weet het Kernel nummer niet meer,,, Maar er zijn dus maar twee kernelversies voor android 2.3.3 toch? )

Hopelijk kunnen jullie deze n00b helpen… Ik hoop het.. Maar dat is het enige wat ik kan doen.. ^^;

Dus… Hopelijk weet iemand het antwoord.. Doei!
-Dutchey

Bewerkt (5 mei 2013 17:10)
Peter-036

Peter-036

• Lid sinds 12 november 2011
  • Berichten 2431
  • Reputatie 10
  • 5 mei 2013
  • 18:59

Kijk hier: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-gio/35069-index-belangrijke-topics.html eens rond, alle kans dat je er iets aan hebt………

Bewerkt (5 mei 2013 18:59)

Je kunt een paard naar het water leiden, maar je kunt het paard niet dwingen te drinken……..

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6039
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 5 mei 2013
  • 20:05

Verplaatst naar het juiste (Samsung Galaxy Gio) forum

Bewerkt (5 mei 2013 20:05)
dutchdefqon

dutchdefqon

• Lid sinds 05 mei 2013
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2013
  • 20:19

Peter-036;404142
Kijk hier: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-gio/35069-index-belangrijke-topics.html eens rond, alle kans dat je er iets aan hebt………

Ah! Dat is precies wat ik zocht! Mijn probleem is nu opgelost! Dankje!

Bewerkt (5 mei 2013 20:19)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren