Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

marcomulder2010

marcomulder2010

• Lid sinds 29 april 2012
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2013
  • 12:57

hallo
ik keek vanmorgen even op samsung kies en zag dat er een nieuwe firmwareupgrade beschikbaar was voor mijn galaxy gio, dus ik hem downloaden. eerst wou ik ff een back-up maken, maar tijdens het maken van die back-up sluit hij zomaar af. wat is er mis? ik heb kort geleden ook geprobeerd hem te rooten maar dat hielp niet veel, want ik heb de stappen gevolgd die op internet stonden, maar ik kan nog steeds geen apps bijwerken, maar ik heb wel de app superuser erbij gekregen dus ik neem aan dat het goed is gegaan, maar heeft het back-up probeleem hier misschien mee te maken? alvast bedankt.

Bewerkt (21 mei 2013 14:02)
MijnAndroid

MijnAndroid

• Lid sinds 26 april 2012
  • Berichten 1282
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2013
  • 12:58

Dat zou wel kunnen denk ik. Je kan via root ook een andere backup maken volgens mij.

Hielko

Hielko

• Lid sinds 12 juni 2011
  • Berichten 515
  • Reputatie 0
  • 16 maart 2013
  • 15:00

Lijkt mij niet logisch dat door het rooten je backup nu niet gemaakt kan worden. Rooten geeft je alleen superuser rechten. Door rooten alleen heb je dus ook geen nieuwe backup mogelijkheid. Wel kun je na rooten andere apps installeren, of CWM recovery waarmee je backups kunt maken. Ik denk dat je probleem met backuppen door Kies komt. Je kunt het beste even titanium backup installeren en daarmee een backup van je apps (+ data) maken en dan de upgrade doen. Zonodig kun je daarna de titanium backup terugzetten. Maar je hebt ook kans dat alles er nog is na de upgrade.

Bodie

Bodie

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 588
  • Reputatie 10
  • 16 maart 2013
  • 15:32

Carbon is ook een goede backup app

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren