Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

jeronimo33

jeronimo33

• Lid sinds 18 januari 2013
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2013
  • 18:28

Ik heb zojuist mijn Galaxy Gio geroot en geflashed naar ICS d.m.v. een prima gebruiksaanwijzing op deze site. De telefoon heeft nu een ander besturingssysteem, maar als ik apps download, worden deze nog geregeld op het (zeer beperkte) interne geheugen gezet. Nu zouden deze apps m.b.v. Superuser naar de SD-Card overgezet kunnen worden. Deze Super User app geeft echter aan: geen apps geconfigureerd en ik zie verder geen mogelijkheid om deze te verplaatsen. Het gaat om onder andere: Whatsapp, Google Maps, Street View, Zaklamp. Kan iemand mij uitleggen hoe ik deze kan verplaatsen naar de SD-Card?

Bewerkt (21 mei 2013 13:43)
marrich77

marrich77

• Lid sinds 10 januari 2013
  • Berichten 342
  • Reputatie -10
  • 17 februari 2013
  • 18:40

mbv de app link2sd kan je dit voor elkaar krijgen. Daarbij kan je bij instellingen van deze app ook aangeven dat je standaard alles op je sd-kaart wil laten installeren. Weet niet of het bij de Gio ook kan, maar bij mijn flasehd ACE met CM 7.2 kan ik ook instellen dat ik standaard alles op SD wil hebben. Werkt voor 99% van de apps goed. Af en toe zit er nog wel een siets tussen dat direct op de telefoon komt. Je zou er ook over kunnen denken om sommige (standaard) apps die je niet gebruikt geheel te verwijderen. Gebruik hiervoor Uninstaller ROOT (ook in de play store te vinden). Maak vóór het verwijderen wel eerst even een backup. Mocht het niet goed gegaan zijn ,, kan het het weer terug zetten.

Samsung Galaxy S7
Marshmallow Android 7
Stock Rom
No Root

jeronimo33

jeronimo33

• Lid sinds 18 januari 2013
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 17 februari 2013
  • 19:13

De app link2sd werkt perfect. TX!!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren