Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Mr.Android

Mr.Android

• Lid sinds 01 mei 2011
  • Berichten 228
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2011
  • 19:50

Fennaa_xx;205421
ik heb zelf ook een probleem met mijn Samsung galaxy apollo, die ik nu al ruim een half jaar heb. mijn wifi heeft het altijd goed gedaan, maar 5 dagen geleden stond mijn wifi opeens uit. ik deed m weer aan, en meestal als ik dat doe dan scant hij mijn netwerken waar ik ooit mee verbonden ben geweest, of die danbeschikbaar zijn. maar 5 dagen geleden gaf mn mobiel aan dat hij niet kon scannen op netwerken. Raar, dacht ik, dus ik deed nog een keer mn wifi uit en aan. weer gaf hij dit aan. toen ik even wachtte, ging mn wifi vanzelf weer uit. Nu kan ik dus geen internet meer gebruiken want wifi gaat automatisch weer uit. Heeft iemand hier ook last van/gehad? En weet diegene een oplossing? Alvast bedankt!

Factory Reset is de oplossing. Ik had hetzelfde probleem een half jaar geleden, een factory reset gedaan en nergens meer problemen mee. Het is handig om dit even door te lezen voor je een factory reset doet:
http://www.androidworld.nl/forum/tips-trucs-howtos-geen-vragen-plaatsen/14669-tip-factory-reset-uitvoeren-wat-komt-er-bij-kijken.html

Bewerkt (12 augustus 2011 19:50)
t00rentje

t00rentje

• Lid sinds 15 augustus 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2011
  • 11:14

Sinds een tijdje doet mijn wifi het niet meer.
Zodra ik wifi aan doe start het gewoon op maar dan krijg ik een melding ‘kan niet scannen naar netwerken’..
Na die melding een paar keer gekregen te hebben, sluit het vanzelf weer af

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen??

bvd

Bewerkt (15 augustus 2011 11:14)
werker123

werker123

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 1644
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2011
  • 11:23

probeer eens je wifi een paar keer aan en uit te zetten? gewoon via de instellingen en niet via de notificatiebalk

Bewerkt (15 augustus 2011 11:23)
gianni10091994

gianni10091994

• Lid sinds 29 januari 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2012
  • 21:06

We hebben dus de wifi verbonden maar hebben pas achteraf gezien dat deze met de verkeerde bbox2 verbonden was.
Toen we de wifi terug wouden uitschakelen ging dit niet, degene waarmee hij verbonden is is niet de onze dus.
en waneer we met de onze willen verbinden en de wpa sleutel ingeven komt er op verbinden… maar stopt dan en geeft een foutmelding.

Iemand een oplossing voor ons a.u.b.?

Bewerkt (24 april 2013 14:09)
werker123

werker123

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 1644
  • Reputatie 0
  • 31 januari 2012
  • 21:25

Als je een samsung chat hebt zit je op het verkeerde forumDaar weet ik dus ook niet veel van af, misschien eens opnieuw opstarten? Dat helpt altijd bij heel veel problemen op dat soort telefoons

Bewerkt (24 april 2013 14:10)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren