Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Y3C

Y3C

• Lid sinds 20 september 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 20 september 2010
  • 20:51

Hey,

Ik heb onlangs een android gsm gekocht nl. Samsung Galaxi apollo.
Nu heb ik het volgende probleem (buiten het feit dat ik hem niet ingesteld krijg naar mijn zin.) Wifi werkt niet. Ik heb een beveiligd draadloos netwerk thuis en net zoals bij mijn laptop gezocht, gevonden netwerksleutel ingegeven en toch kan ik nog niets doen op internet.

Iemand tips?

alvast bedankt

Bewerkt (20 september 2010 20:51)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 21 september 2010
  • 09:03

Y3C;41774
Hey,
Ik heb onlangs een android gsm gekocht nl. Samsung Galaxi apollo.
Nu heb ik het volgende probleem (buiten het feit dat ik hem niet ingesteld krijg naar mijn zin./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />) Wifi werkt niet. Ik heb een beveiligd draadloos netwerk thuis en net zoals bij mijn laptop gezocht, gevonden netwerksleutel ingegeven en toch kan ik nog niets doen op internet.
Iemand tips?
alvast bedankt
Misschien zit er een tweede beveiliging in op je router , nl. op mac adres ? Best eens ff checken.

Heb je post ook verplaatst naar Samsung forum.

Bewerkt (21 september 2010 09:03)
Y3C

Y3C

• Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 september 2010
  • 16:05

Ok Wifi werkt bij mij ondertussen. Hem vandaag laten vallen dus mss is dat de oplossing :confused:

Bewerkt (22 september 2010 16:05)
heida38

heida38

• Lid sinds 25 januari 2010
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2010
  • 21:50

Hallo allemaal.

Ik heb een samsung galaxy apollo maar kan niet verbinden via wifi.
nadat ik de code heb ingevoerd dan zegt hij Herrinnerd,Beveiligd met wpa/wpa2 psk

verder gebeurd er niks wat betekend dit?

Bewerkt (10 oktober 2010 21:50)
acoster

acoster

• Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2010
  • 09:04

Het lijkt erop dat je verbinding met het netwerk wel gewoon is goed gegaan. Je telefoon slaat de instellingen voor dit netwerk op, zodat je een volgende keer weer kan verbinden.
Als je op je scherm het bovenste menu opent, kan je heel snel de wifi aan en uit zetten. Als je daar kijkt, staat de wifi dan ook daadwerkelijk aan, is het icoontje van Wi-Fi groen ? Als je daar de Wi-Fi aan zet, zou deze automatisch met een opgeslagen netwerk-profiel moeten verbinden, mits deze in de buurt is.

Bewerkt (11 oktober 2010 09:04)
heida38

heida38

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 11 oktober 2010
  • 09:57

Klopt ik heb gezien dat ie groen was maar er was geen verbinding.
Bij de wifi instellingen komt te staan (verbinding wordt verbroken) terwijl ik niks heb gedaan en de wifi is dicht in de buurt .
Mijn G1 werkt er wel gewoon op.

Bewerkt (11 oktober 2010 09:57)
acoster

acoster

• Berichten 81
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2010
  • 09:18

Misschien toch iets met de beveiliging, je weet zeker dat de juiste beveilingsmethode wordt “gezien” en de key goed is ?

Om te weten of je Wi-Fi van de telefoon goed werkt, kan je ook even bij een gratis accesspoint (bijv bij de Mac) proberen een verbinding te maken. Daar heb je geen extra beveiliging en zou je zo verbinding moeten krijgen. Als dat werkt, weet je dat het niet aan je telefoon ligt en zal je in het moeten zoeken in het eigen netwerk.

Bewerkt (12 oktober 2010 09:18)
heida38

heida38

• Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 12 oktober 2010
  • 21:37

Ik heb het al geprobeerd en bij een opennetwerk heb ik wel verbinding.

Ik heb mijn G1 een keer helemaal moeten resetten en heb ook deze code gebruikt en ik had zo weer verbinding via wifi vreemd he

Bewerkt (12 oktober 2010 21:37)
foobar66

foobar66

• Lid sinds 18 december 2010
  • Berichten 104
  • Reputatie 0
  • 18 december 2010
  • 12:50

Ook altijd best even nagaan of je op je wireless modem een MAC address beveiliging hebt aanstaan (hiermee geeft je aan dat enkel toestellen met een bepaald MAC address op de wireless modem mogen connecteren). Indien je een MAC address beveiliging hebt staan moet je het MAC address van je telefoon gaan toevoegen (ergens op de web-pagina's van je modem). Je kan het MAC address vinden bij WI-FI instellingen, dan MENU klikken en “Geavanceerd”. Het MAC address wordt dan weergegeven in het 2e lijntje op het scherm. Dat address moet je dan op je wireless modem ingeven dat het toegelaten is om te connecteren.

Bewerkt (18 december 2010 12:50)
klwinkel

klwinkel

• Lid sinds 23 oktober 2010
  • Berichten 951
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2011
  • 21:21

Ik (eigenlijk mijn voruw) heb bijna hetzelfde probleem.
hij connect prima met mijn beveiligde wifi verbinding, maar als je even weg bent geweest, en weer terug komt,
dan verbind ie niet automatisch, hij blijft dan op 3G/H staan
wifi uit en weer aan, helpt niet, melding bij wifi instellingen: “verbinding verbroken”

een tijdje later weer proberen, wifi uit en weer aan, en dan connect ie wel.

is de wifi van de apollo een beetje brak ofzo ?

Bewerkt (11 januari 2011 21:21)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren