Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ROverbee

ROverbee

• Lid sinds 23 augustus 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2012
  • 12:52

Hallo,

ik heb wat hulp nodig met mijn gt-i5800. Toen ik hem net af dacht ik internet uitgezet te hebben en alleen wifi aan te hebben staan, maar des ondanks bleek hij toch steeds contact te zoeken met het mobiele netwerk, met een hoge rekening ten gevolg. Dus toen heeft mijn man op advies van iemand een app gedownload om dit te blokeren. dit werkte perfect. Hij pikt alleen nog maar wifi op en thuis springt hij automatisch op ons thuis netwerk.

maar nu zijn we uit elkaar en zit ik tijdelijk ergens anders en kan dus niets meer. heb een ag zitten rommelen en van alles geproberd, amar krijg die blokkade er niet meer af. Dus dat is vraag 1: Hoe krijg ik dit ongedaan? Vraag 2 daar opvolgend als dat ongedaan te maken is: Hoe krijg ik het dan zo dat hij niet zomaar op internet gaat, behalve als ik dat wil?
Vraag 3. ik zou toch net als thuis ook hem moeten kunnen aansluiten op het netwerk hier? Zit bij stel oudjes die hier totaal geen verstand van heb en ik een heel klein beetje. Dus hoe doe ik dat?

Vraag 4. ik kan al in tijden geen niewue apps downloaden of oude updaten. hij gefetd an aan mislukt. op zich geen ramp, als ik de waarschuwing negeer dat hij vernieuwd moet worden dan werkt het nog wel, maar echt handig is het niet. Hoe komt dit en wat doe ik hier nu weer aan?

vraag 5. Ik ben dus ergens anders en heb hier geen intallatie programma voor de pc. Nu wil ik rgaagw at foto's op de pc kunnen zetten, want geheuge is vol en ik kan niets meer opslaan. dacht ens te zoeken via google, heb via samsung zelf dacht ik iets gevonden, dit gedownload, ziet er allemaal prima uit…op 1 dingetje na hij blijft hangen op de status ‘verbinden’…wat ebtekend dat dit niet lukt denk ik. maar hij geeft dus ook geen foutmelding.
Wat kan ik hier nu aan doen en dit oplossen?

Sorry veel vraagjes, hoop dat jullie het duidelijk kunnen uitleggen, want nu moet ik het ineens zelf doen terwijl ik er eigenlijk geen verstand van heb.

Alvast bedankt!
Grt, Renske

Bewerkt (24 april 2013 15:27)
barremans

barremans

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2012
  • 13:02

Doe eens een volledige reset van je telefoon en begin alles opnieuw in te stellen.

Btw welke provider heb je ?

Grtz Barre

ROverbee

ROverbee

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2012
  • 17:38

kpn (dat bedoel je toch met provider?) Alles ik de hele tefoon reset naar fabrieks instelling ebn ik dan niet alle me tefoonnummers enz. kwijt (ze staan op mijn simkaart)) ik heb idd aan zitten dneken, amar durf nit goed, ben bang dat ik dan dingen kwijt ben waarvan ik niet beseft heb het nodig te hebben…gaat dan alles er af? moet ik dat allemaal ergens op schrijven om hetd aar wee terug te zetten?

barremans

barremans

• Lid sinds 07 juli 2011
  • Berichten 2237
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2012
  • 18:18

Als wifi hebt ergens en je kan erop .
Dan kan je je contacten syncen.
Als alle contacten op je sim staan dan heb je deze zelfs wanneer je een volledige fabrieksreset doe.

Grtz Barre

Jwz-Swa

Jwz-Swa

• Lid sinds 20 mei 2012
  • Berichten 212
  • Reputatie 0
  • 24 augustus 2012
  • 18:45

je kunt de backup en herstel functie aanzetten. Als je dan een factory reset doet zet hij al je wifi's en apps weer terug.

Bewerkt (24 april 2013 15:28)
ROverbee

ROverbee

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 25 augustus 2012
  • 11:18

Tja, nou heb ik idd weer gewoon internet evrbinding ben niets ernstigs kwijt gelukkig…maar komt het volgende probleem naar boven enw eet ik ineens weer waarom ik hem geblokkeerd had. want hij staaat nu altijd aan of ik datw il of niet. met het gvolg dat ik een veel te hoge rekening krijg als ik dat toe sta.

Hoe kan ik het wifi netwerk van hier in huis a. instellen en b. zorgen dat hij dat altijd pakt in plaats van kpn mobiel netwerk.

Is er nou geen enkele mogelijkheid (ik kan het niet vinden) om mobiele internet vebinding uit te zetten? En alleen gewenst aan te zetten?

Ook nog een nieuw vraagje is het mogelijk het installatie programma voor de pc ergens te downloaden, zodat ik van deze pc af muziek op mijn gsm kan zetten en bv foto's er af kan halen en naar de pc verplaatsen?

Alvast bednakt maar weer!

Bewerkt (24 april 2013 15:28)
Nazlive

Nazlive

• Lid sinds 26 februari 2011
  • Berichten 140
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2012
  • 22:04

Voor muziek overzetten etc. kun je zoeken op samsung ‘Kies’. Grote kans misschien als je de telefoon aansluit op je pc, dat je de optie al krijgt om hem te installeren.

123 uit m'n hoofd zou je de widget met die knoppen op je homescreen. (is zo'n grijze balk met wifi tekentje, zonnetje en daarbij kan je misschien ook data uitzetten. Misschien nog veel beter is, (ik denk dat het op jouw android versie kan) uit/aan knop inhouden, totdat je een menu krijgt, met uitzetten, en dan staat er ook data verkeer en vliegmodus etc. Klik dan op dataverkeer, en dan zie je als 't goed is dat die uitgaat. LET OP bij het op opnieuw opstarten, zou het kunnen zijn dat de data verkeer weer aangaat.

Er zijn ook wel apps voor te vinden.
Probeer eens te googlen op je problemen, en de vraag goed te formuleren, dan kun je een hoop vinden, zo leer ik ook alles, plus je kan het dan straks zelf ook snel vinden!

Succes

Bewerkt (24 april 2013 15:29)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren