Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Geisha

Geisha

• Lid sinds 01 juni 2011
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 17 mei 2012
  • 14:20

Ik probeer al een tijdje mijn android versie te updaten omdat mijn telefoon nog 2.1 heeft geloof ik (Geeft hij aan bij Firmware versie bij over deze telefoon). Nu had ik bij Samsung Kies al een software update gedaan maar dan veranderd er dus niks. Dus volgens mij moet het anders? Ik lees hier en daar wel iets over Odin maar dat werkt niet op mac, en over flashen en rooten maar dit is mijn eerste smartphone dus heb er werkelijk geen verstand van.

Opzich voldoet Android 2.1 nog wel maar er zijn een paar apps die ik wil hebben en die draaien pas vanaf 2.2 of iets dergelijks.

Heeft iemand een stap voor stap tutorial die makkelijk te volgen is?:shy:

Bewerkt (24 april 2013 14:51)
Mimo

Mimo

• Lid sinds 10 april 2011
  • Berichten 306
  • Reputatie 0
  • 21 mei 2012
  • 20:31

Heb je hier al eens naar gekeken?

(HOW TO) rooten en roms flashen. hoe te rooten en te flashen op de apollo.

De update na 2.2 moet eigenlijk gewoon lukken via kies. Mischien moet je kies anders een keer opnieuw instaleren en kijken of tie het dan wel doet.

Bewerkt (24 april 2013 14:53)
Geisha

Geisha

• Lid sinds 01 juni 2011
  • Berichten 21
  • Reputatie 0
  • 4 juni 2012
  • 22:22

EDIT 2: Na heel veel proberen op verschillende computers nog maar op een andere computer geprobeerd en mijn android is geupdate. Helaas werken de apps die ik wilde hebben nog steeds niet nu maar ach.

Bewerkt (24 april 2013 14:57)
Keymal

Keymal

• Lid sinds 25 april 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 25 april 2016
  • 22:51

Goedendag 
Ik denk dat ik hier een beetje verkeerd ben maar t lukte me niet om een topik te openen
Ik heb dus 2 problemen met mn tab s2 waar ik hulp bij nodig heb kan iemand mij helpen

Ik heb de tab s2 tweedehands gekocht 
T is een amerikaanse type sm-t817v van verizon met simlock maar die heb ik verwijderd en kan nu gebruik van elk ander simkaart maken
Mijn vraag is hoed krijg ik hier de keuze om nederlandse taal te koezen dat staat er niet op
Er staan maar 5 of 6 language s 
En mn 2de vraag is kan ik ook iets instellen zodat ik de tab ook als mobiele telefoon kan gebruiken en dus bellen of gebeld worden
Dat was t
Hopelijk word ik met deze problemen geholpen
Alvast bedamkt dan maar zou ik zeggen
Groetjes van keymal

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1243
  • Reputatie 10
  • 26 april 2016
  • 01:02

Volgens mij (ik ben vrij zeker, woon in VS) heeft Verizon een afwijkend GSM systeem ten opzichte van Europese GSM systemen. Je Tab S2 is daarom echt een andere type dan in Nederland/Europa. 

Nederlands is standaard dus ook niet te vinden op de T817V. Misschien kun je bij Settings-System-Language Nederlands toevoegen/downloaden. 

Als je een sim in je Tab werkend krijgt zou je er ip ook mee kunnen bellen. Nut zie ik daar overigens niet van in. Maar Ik denk niet dat je de Tab S2 werkend krijgt op een netwerk in Europa voordat dat je een nieuw modem hebt geflashed. Of dat überhaupt mogelijk is, ivm mogelijk afwijkende hardware weet ik niet.
Via WiFi is je Tab natuurlijk gewoon te gebruiken. Door hotspot op je smartphone te activeren kun je ook onderweg op internet met je Tab.

Bewerkt (26 april 2016 01:05) | Typos

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0
Galaxy Note 10+ N975F/DS - 10 (Main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock
Galaxy Watch - stock

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren