Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

leopoldfluvius

leopoldfluvius

• Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 2 augustus 2011
  • 05:00

Hoi, Ik heb een beetje een probleem dat na het upgraden naar frojo, mijn standaard email programma van de apollo. de berichten na het ophalen met mijn android ze ook van de server verwijderd worden, (denk ik,) ik krijg ze op mijn pc in ieder geval niet binnen, en dit was voor frojo updaten geen probleem.
En ik heb gewoon een versatel )tele2 pop server) en duidelijk bij account opties aangeven bij `berichten op server laten? ) gekozen, vrreemd dus heeft iemand hier nog een gedachte over.
gebruikte eerder ook k9 maar vondt het er niet fijn uitzien tov van de standaard die met de Apollo geleverd wordt.
Het vreemde is dat dit na de Frojo update kwam.

oh ja nog een vraagje? het meest irritante vindt ik dat alsje berichten wilt gaan verwijderen je voor elk bericht een vinkje moet zetten, afzonderlijk, en dit neemt nogal wat tijd in beslag. kan nergens een oplossing vinden om meerdere of alle berichten tegelijk te merkeren voor verwijderen, iemand een oplossing.

of anders een andere client, maar geen k9, bevalt me qua stijl absoluut niet. !!

alvsat bedank,

Gr Leo.

Bewerkt (2 augustus 2011 05:00)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren