Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Samsung Galaxy S10 Lite

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

henrie013

henrie013

• Lid sinds 14 april 2011
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 5 januari 2012
  • 15:54

Ik wil het toch met een andere router gaan proberen………..maar welke ?

Ik heb nu een Cisco Linksys E1000 Wireless-N Router

Bewerkt (24 april 2013 13:59)
emilvo

emilvo

• Lid sinds 22 oktober 2011
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 8 januari 2012
  • 15:31

Heb precies het zelfde probleem gehadt. Eerst hadden we KPN toen overgegaan naar Ziggo. Bij ziggo begonnen de problemen met me appolo. 20 a 30 min interneten met wifi. Dan opeens werkte de wifi niet meer. Maar in de balk boven stond wel het wifi logo met vol bereik. Heb nu Samsung Galaxy W en geen problemen.

Bewerkt (24 april 2013 14:01)
EricJorem

EricJorem

• Lid sinds 27 november 2011
  • Berichten 72
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2012
  • 22:09

Het helpt vast niet echt, maar ik heb exact hetzelfde probleem (ga het dus niet nogmaals omschrijven)

Ik heb een ZTE Skate en een D-Link accesspoint met een Fritz!Repeater ertussen (daarvoor had ik het probleem ook al, dus daar ligt ‘t niet aan). Provider: Ziggo.

ALS internet werkt, dan werkt ’t ook echt super(snel), dus de vraag is: wat gebeurt er na 15 á 20 minuten? Er komen dan trouwens soms nog wel meldingen binnen (bijv. van Wordfeud), maar als ik dan probeer aan te melden krijg ik de bekende “connection error”.

Ik heb best wel enige kennis van wifi, maar dit verbijstert mij ook…

Edit: Nét nadat ik bovenstaande had getypt zeker een half uur ongestoord kunnen internetten. Leg ‘m vervolgens 2 minuten weg en hopla: weg is internet weer. Lijkt er dus op dat hij internet kwijt raakt als ’ie idle is…

Bewerkt (24 april 2013 14:01)
aVirulence

aVirulence

• Lid sinds 18 maart 2009
  • Berichten 131
  • Reputatie 0
  • 10 maart 2012
  • 11:31

Eric: dit zou te verhelpen moeten zijn door bij instellingen–> draadloos en netwerken–> WiFi–> Menu–> Geavanceerd–> WiFi behouden in slaapstand–> Altijd te kiezen.

Bewerkt (24 april 2013 14:22)
BartKing

BartKing

• Lid sinds 14 september 2012
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 14 januari 2013
  • 12:19

Zojuist met de Nexus 4 niet de scanknop ingedrukt tezamen met WPS van de router, maar mijn WIFI-netwerk handmatig toegevoegd. Dat werkte bij mij.

Dus niet alle andere opties zoals hier vermeld. WIFI is WIFI. Die wordt herkend wanneer ingelogd, of niet. Dus als WIFI elders met je foon goed werkt, dan zou het op het andere adres ook goed moeten werken. Zo nee, dat ligt het niet aan je foon, maar aan de instellingen van je router.

Bewerkt (24 april 2013 16:09)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren