Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

emertoerik

emertoerik

• Lid sinds 28 juni 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2011
  • 09:38

zal wel de afstand zijn, zal wel teveel werk zijn voor ze om met al die domme hollanders rekening te houden.

edit: weet iemand trouwens hoe ik een mp3 nummer als beltoon neem want als ik nu op instellen als beltoon druk krijg ik toch weer het volgende:waneer ik gebeld word is het niet het net ingestelde nummer maar die standaart samsungtune?! en waarom als ik hem op trillen zet trilt hij niet bij een binnen komend smsje?

Bewerkt (30 juni 2011 09:38)
werker123

werker123

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 1644
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2011
  • 14:00

voor je smsjes moet je bij berichten op menu instellingen en daar moet het ergens staan (uit mn hoofd). over die beltonen: http://www.androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-s/7509-sms-beltoon-wijzigen.html er zijn al heel veel topics over.. gebruik eens de zoek functie rechts boven

Bewerkt (30 juni 2011 14:00)
emertoerik

emertoerik

• Lid sinds 28 juni 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2011
  • 19:31

oh oke edit:ik had mijn telefoon de hele dag stand by staan maar toch liep ie 4 keer vast is dat normaal?

edit:klopt maar is in dat menu beltoon voor sms of voor alles?

edit: dood eind heb geen tijd om op de computer aan het werk te gaan en kan (blijkbaar) niet naar de winkel omdat niemand tijd heeft mee te gaan

Bewerkt (30 juni 2011 19:31)
galaxyjet

galaxyjet

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 3184
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2011
  • 20:30

Hier wat uitgebreidere instructies voor bel- sms- alarmtonen:
Maak een map op je sd kaart (intern of extern maakt niet uit) en noem die map media. In die map maak je een map en die noem je audio. In de map audio maak je drie mappen, met de namen “alarms”, “notifications” en “ringtones”. In die mappen kun je je mp3’s zetten, die geschikt zijn als alarm, notification/meldingstoon of ringtone.
In berichten kun je dan de betreffende mp3 kiezen bij de instellingen.
Zorg er wel voor dat je de namen van die 3 mappen “alarms”, “notifications” en “ringtones” niet met een hoofdletter typt : Media en Audio mag wel met een hoofdletter …

Bewerkt (30 juni 2011 20:30)
Mr.Android

Mr.Android

• Lid sinds 01 mei 2011
  • Berichten 228
  • Reputatie 0
  • 6 juli 2011
  • 13:05

werker123;186398
(offtopic) snapt jou opa hoe een telefoon werktxD

Ja, mijn opa is is erg technisch :p Hij bouwt ook computers en repareert scooters enzo. Hij is ook nog maar 62

Bewerkt (6 juli 2011 13:05)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren