Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

werker123

werker123

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 1644
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2011
  • 19:18

ik heb zelf niet zo veel verstand van cpu's maar stylooo welhet zit zo (niet dat ik je wil overhalen):

onze processor is gemaakt voor 800 mhz. samsung heeft het alleen naar 667 gedaan (waarschijnlijk voor batterij denk ik). de processor kan je laten draaien tot 1400 mhz. en hij mag maximaal ergens in de 50 graden worden. met een overclock naar 1400 mhz heb ik gisteren (hele warme dag) mijn telefoon van binnen volgens mij naar 38 graden gekregen. hij kan dus bijna niet zo warm worden. nu gaat jou cpu waarschijnlijk rond de 12 jaar mee. als je hem naar 1366 mhz overclockt iets van 8 jaar. en de performance word er wel een stuk beter van ja.. niet dat het heeeeeel veel schilt maar je voelt het wel. het probleem is dat niet alle telefoons dit kunnen. ik heb geluk dat ik een goede telefoon heb. stylooo niet (hij kan maar maximaal tot 900 mhz) dus daar moet je ook voor uitkijken. krijg je veel freezes enzo dan moet je terugklokkenmaar je moet het gewoon zelf een keer proberendan kan ik je gelijk mijn rom aanraden en dan de oc versiedie is standaard al overgeclockt naar 1366 mhz. wat je dan wel moet doen is in een cpu app (set cpu of no frills cpu control) de gouvernor op performance zettenconservative is slecht met fugumod. setcpu is betaald in de market. maar dat is de donatie versie.. de maker heeft hem gratis aangeboden op xda (SetCPU for Root Users Undervolting and more 06/24/2011 - xda-developers). je kan hem ook undervolten.. dan word ie minder warm maar daar ga ik zelf ook nog mee expirimenteeren

Bewerkt (29 juni 2011 19:18)
emertoerik

emertoerik

• Lid sinds 28 juni 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2011
  • 19:56

nou het is inderdaat een slecht programma ik krijg geen eens verbinding

Bewerkt (29 juni 2011 19:56)
goands

goands

• Lid sinds 01 januari 2011
  • Berichten 257
  • Reputatie 10
  • 3 juli 2011
  • 23:16

@emertoerik haal je SD kaart eruit en hang hem eens weer aan KIES.
Was met mijn Apollo ook de oplossing.

Bewerkt (3 juli 2011 23:16)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren