Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

werker123

werker123

• Lid sinds 13 december 2010
  • Berichten 1644
  • Reputatie 0
  • 18 juni 2011
  • 13:16

als eerste bedankt xda member: clarkkov door dit uit te vinden

hallo iedereen, ik kwam dit laatst tegen op xda en ik dacht dat ik het misschien hier moest posten omdat het geweldig iszoals altijd ben ik niet aansprakelijk voor gebrickte telefoons enzmaar dat kan bijna nietdoor deze stappen kan je bijv. ook spellen zoals raging thunder 2 spelen zonder witte autos. of andere spellen met witte dingen

LET OP: VOOR DEZE TUTORIAL HEB JE ROOT NODIG

1. zoek in de market naar chainfire3D: https://market.android.com/details?id=eu.chainfire.cf3d&feature=search_result . dit zijn betere drivers waardoor alle spellen beter/sneller werken
2. open de app en installeer de dirvers. je telefoon start opnieuw op en dan is het klaar
3. nu moet je plugins installeren zodat je qualcomm games of tegra games kan spelen enz. deze plugins heb ik hier: http://www.mediafire.com/?dcv43uc9db68l3k gedownload. hier staat ook nog wat meer info over chainfire
4. zet de zips die je hebt gedownload (niet uitpakken) ergens op je sdkaart, maakt niet uit waar.
5. druk in de ap op install plugins/shaders, nu zoekt de app automatisch naar de zips op je sdkaartdruk op de zips die je wilt installeren en tada
6. druk nu op openGL settings. vink alleen reduce texture quality aan! laat alle anderen uit daaronder staat load plugin. selecteer daar de qualcomm (hiermee werken de meesten)
7. nu moet je de games hebben. download ze niet uit de market! die werken niet op onze resolutie. er zijn wel een hoop gemodde versies die wel werken. ik mag hier alleen geen links geven omdat dat dan illegaal is op dit forum
heb je nog steeds witte texten enzo of werkt het niet? check dan of je alles goed hebt gedaan. waarschijnlijk heb je dan bij opengl settings niet de goede aangevinkt of de qualcomm plugin niet geselecteerdveel suc6

let op: de galaxy apollo is geen goede telefoon met goede gpu, dus verwacht niet teveel van de grote hd games zoals gangstar zonder ocje hebt toch wel oc naar 1.3/1 ghz nodig om die goed te spelen. en dan is het nogsteeds lang niet zo goed als een sgs of ietsstupid zombies werkt wel heel goed en is normaal alleen voor hoge resolutie schermen;D

@de mods: vind u dat deze discussie niet op dit forum thuishoort of dat er dingen echt niet kunnen gepost worden? pm me en dan verander ik het

http://www.youtube.com/watch?v=jBmIywNuU48

Bewerkt (18 juni 2011 13:16)
Nazlive

Nazlive

• Lid sinds 26 februari 2011
  • Berichten 140
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2011
  • 00:15

Misschien nog even interessant. Er is iemand bezig met de openGL drivers te herschrijven. Ik weet het niet helemaal juist te vertellen, maar het komt er op neer dat het video gedeelte van de telefoon gelijk staat aan stuk betere telefoon's die beter games aan kunnen. Ik dacht een van de samsung galaxy s ofzo. Alleen zijn bij die duurdere telefoon's veel meer tijd in de drivers gestopt (vandaar ook de prijs) Die drivers schijnen nu heel zwak en rommelig te zijn, en die is dus iemand aan het verbeteren.

Het desbetreffende topic staat overigens ook op xda.

Bewerkt (19 juni 2011 00:15)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6203
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 19 juni 2011
  • 11:10

Ik heb de links naar sites met illegale software verwijderd. Ook al is Stupid Zombies gratis, de sites staan vol met illegale software

Bewerkt (19 juni 2011 11:10)
werker123

werker123

• Berichten 1644
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2011
  • 13:03

over die drivers weet ik maar die zijn nog niet af

@pklijzing bedankt, mag ie dan zo blijven staan? maar waarom heeft u de link naar de plugins voor chainfire verwijderd? dat is geen illegale software?

@iedereen. als ik teveel tijd heb maak ik wel een filmpje.. alles werkt best goed met oc naar 1.3 ghz. zelfs asphalt 5!! crazy kart racing ook

Bewerkt (19 juni 2011 13:03)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6203
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 19 juni 2011
  • 14:04

werker123;180799
@pklijzing bedankt, mag ie dan zo blijven staan? maar waarom heeft u de link naar de plugins voor chainfire verwijderd? dat is geen illegale software?
Omdat die site volstaat met illegale software, let daarop als je ergens naar linkt.

Ook het aanzetten tot het downloaden van illegale software is niet toegestaan, daar valt het geven van zoektips ook onder.

Bewerkt (19 juni 2011 14:04)
werker123

werker123

• Berichten 1644
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2011
  • 14:12

tip verwijderd en ik heb nu een directe link naar megaupload voor zips

Bewerkt (19 juni 2011 14:12)
arjunsm

arjunsm

• Lid sinds 03 april 2011
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2011
  • 15:38

https://market.android.com/details?id=com.gameloft.android.ANMP.GloftA6HP&feature=featured-apps

werkt asphalt6 HD hier dan ook mee?

Bewerkt (19 juni 2011 15:38)
werker123

werker123

• Berichten 1644
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2011
  • 16:04

ik weet niet of die voor onze schermen is. als ie voor onze schermen was had hij het wel gedaan. mijn video is trouwens klaar. ga hem straks uploaden. is best indrukwekkendasphalt 5 zit er ook inis ook heel cool

Bewerkt (19 juni 2011 16:04)
werker123

werker123

• Berichten 1644
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2011
  • 17:21

video erbij

zie je in de video een eng maskerik wil mijn kop niet op youtube in de weerspiegeling van mn mobieen ik heb een slechte camera..

Bewerkt (19 juni 2011 17:21)
teuntje

teuntje

• Lid sinds 19 april 2011
  • Berichten 540
  • Reputatie 0
  • 6 augustus 2011
  • 17:29

Is Plug-ins.rar al automatisch een zip?
Ik zette m op me telefoon en dan ging ie zoeken, maar er staat; No files found !
terwijl ik m er wel degelijk op heb gezet,

Bewerkt (6 augustus 2011 17:29)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren