Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 6000
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 13 februari 2012
  • 13:46

in de wiki staat een tutorial over flashen op de Mac (met een alternatief van Odin). Dit is getest met een galaxy S en S2, lijkt me dat dat ook werkt met een apollo…

zie ook http://www.androidworld.nl/forum/showwiki.php?title=Tutorial:Flashen+op+de+Mac+met+Heimdall

edit: ik zie nu niet de Apollo staan in de lijst met apparaten, maar misschien kun je hier verder op zoeken, of anders een windows computer lenen

Bewerkt (24 april 2013 14:14)
moustache1

moustache1

• Lid sinds 02 november 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 16 februari 2012
  • 17:58

Ik zag gisteren pas dat er gereageerd was. Nieuwe pagina…
Het lijkt erop dat ook Heimdall niet werken gaat met een Apollo.
Dus ik probeer het dit weekend met een Windows apparaat.
Bedankt alvast

Bewerkt (24 april 2013 14:16)
moustache1

moustache1

• Lid sinds 02 november 2011
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 21 februari 2012
  • 21:52

Weer een paar dagen verder.
Ook met PC niet gelukt om met Kies te connecten. Daarna kon ik ook niet meer met de Mac verbinden via Massaopslag. Oplossing was Factory reset. Toen een paar uur bezig geweest om uit te vinden dat je Titanium BU Gratis niet met je computer op je telefoon moet zetten maar downloaden met de Market app op je telefoon. Dat zou echt duidelijker moeten worden aangegeven. Daarna was Titanium idd zijn geld zeer waard. In een kwartier alles
Ik geef het op en ga sparen voor een iPhone.

Bewerkt (24 april 2013 14:17)
headhunterHC

headhunterHC

• Lid sinds 14 november 2012
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 21 november 2012
  • 04:15

ik zie hier dat ik hier wel terecht kan met dringende kwestie wat betreft root onderwerp heb een samsung apollo pas firmware update gedaan samsung
kies naar froyo 2.2 en had naar geleezen op google een van de verbeeteringe zouw
zijn minder probleeme met apps downloade van google play blijf melding krijgen
app niet geschikt voor toestel zeeker twee daagen mee aan het klooien meer dan
20 aps met dat bericht heb market unlocker gedownload zouw dat probleem kunne
verhelpen en gratis apps download waar normaal voor betaald moet worden en nu
komt het waar ik tegen aan hik dat kan ik aleen gebruiken met root acsses is er een
mogelijk heid voor tijdelijk root acsses te geeven dat als tel wordt herstart de root in
vorige staat terug keert wil blijven kunne update firmware samsung kies wil niet me
telefoon roote aleen hier voor wil em orgineel houden is hier software voor te vinde

———- Update van bericht ———-

ben al meer dan een week achter mekaar door op google aan het zoeken hoe en wat krijg
het niet gevonde programma met die mogelijk heid en rooten en flashe durf ik niet aan en
wil niet riskeere me tel onbruik baar wordt hoop echt je me in de goede richting kan helpen
met programma download advies en beetje uit leg hoe verder ik geef het zoeken zelf op
google op naar anderhalve week want de eene site zecht dit de andere wat ander alvast
bedankt voor de moeite ben blij als dat lukt en te doen is nu ken ik niet veel geen app
downloade schietlniet op mvg nathan

Bewerkt (24 april 2013 15:53)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren