Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

winnietoe

winnietoe

• Lid sinds 03 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2013
  • 14:24

Hey,

Ik ben nu ongeveer 2 weken terug van vakantie waarin ik m'n toestel voornamelijk in vliegtuigstand heb gehad om niet gestoord te wordenSindsdien gebruik ik m'n telefoon weer normaal (geen 3g, wel wifi, normaal bellen/smsen e.d.) en normaal kan ik zo ongeveer 2 dagen met m'n telefoon. Nu loopt hij echter binnen ongeveer 6-8 uur helemaal leeg. Ik heb hem als test in de vliegtuigstand gezet en als ik hem daar de hele dag in laat staan dan kan hij weer gewoon lang mee.

Ik heb hem ooit geroot, maar als het goed is dat helemaal teruggedraait. Sinds de problemen heb ik hem teruggezet naar fabrieksinstellingen, alle apps geupdate maar heeft allemaal niet geholpen. Ik zit op het netwerk van Ben.

Iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Bewerkt (3 mei 2013 14:24)
galaxyace80

galaxyace80

• Lid sinds 21 januari 2012
  • Berichten 156
  • Reputatie 0
  • 3 mei 2013
  • 20:57

misschien al eens geprobeert door je ace helemaal leeg te gebruiken zodat hij zichzelf uitschakelt. de ace niet weer opstarten maar opladen tot dat de ace melding geeft dat hij helemaal vol is dan de oplader er nog niet uithalen. ace opstarten en dan wachten tot hij weer een melding geeft dan pas de lader verwijderen.

lukt dat niet root je toestel en gebruike een battery kalibratie app.

onthoud wel je telefoon gaat na kalibratitie echt niet langer mee alleen de waardes die je afleest bij batterij statistieken zullen nu dichter bij de werkelijkheid staan.

Bewerkt (3 mei 2013 20:57)
Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1434
  • Reputatie 70
  • 4 mei 2013
  • 09:13

Twee weken geleden liep de Ace2 van mijn vechtgenoot ineens heel snel leeg, 3 dagen achter elkaar, terwijl hij het daarvoor gemakkelijk 1,5 dag volhield. Ik heb toen een wipe cache gedaan via vol.up-power-home en sindsdien doet hij het weer als voorheen.

Bewerkt (4 mei 2013 09:13)

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

winnietoe

winnietoe

• Lid sinds 03 mei 2013
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 8 mei 2013
  • 09:56

Bedankt voor de tips.

Hij doet het ondertussen weer gewoon de normale 2 dagen. Alleen geen idee wat ik nou gedaan heb om dat voor mekaar te krijgen. Rare telefoon

Bewerkt (8 mei 2013 09:56)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren