Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

marrich77

marrich77

• Lid sinds 10 januari 2013
  • Berichten 342
  • Reputatie -10
  • 5 april 2013
  • 09:43

Ik heb gisteren Final S'perience android 4.2.1 op mijn ace gezet. Alles werkt goed. Alleen ben ik een beetje aan het vogelen welke cpu instellingen in moet gebruiken. min klok 122. max klok 672 (kan gaan tot 800). Kan iemand aangeven welke ik het beste kan instellen?

Daarbij ook de battery governor. Staat nu op smartass2. Ik ben geen zware gebruiker. Alleeen wat mail, facebook, AD-app, Nu-app, en wat kleine internet dingetjes. Alvast bedankt voor de reacties.

Bewerkt (21 mei 2013 14:25)

Samsung Galaxy S7
Marshmallow Android 7
Stock Rom
No Root

marrich77

marrich77

• Lid sinds 10 januari 2013
  • Berichten 342
  • Reputatie -10
  • 7 april 2013
  • 13:54

Iemand??

Bewerkt (21 mei 2013 14:26)

Samsung Galaxy S7
Marshmallow Android 7
Stock Rom
No Root

galaxyace80

galaxyace80

• Lid sinds 21 januari 2012
  • Berichten 156
  • Reputatie 0
  • 7 april 2013
  • 18:19

het beste is denk ik smartassv2 of conservative, weet niet of de rom ook smartassH3 heeft die werkt ook goed althans voor mij.
wat wel belangrijk is, is dat je de io scheduler op sio zet standaard staat deze op noop.

ik gebruik trouwens de pac rom v22 van olddroid, deze is te vinden via xda. voor een externe partitie is wel even een klus om die werkend te krijgen. eerst link2sd instaleren dan openen en weer sluiten. telefoon opstarten in recovery dan via advanced ext partitie aanmaken. dan in mount storage format sdext dan telefoon normaal opstarten.

dan in link2sd hercreer laad script en dan moet het werken. volgens mij met ext2 weet ik zo even niet zeker.

———- Update van bericht ———-

het beste is denk ik smartassv2 of conservative, weet niet of de rom ook smartassH3 heeft die werkt ook goed althans voor mij.
wat wel belangrijk is, is dat je de io scheduler op sio zet standaard staat deze op noop.

ik gebruik trouwens de pac rom v22 van olddroid, deze is te vinden via xda. voor een externe partitie is wel even een klus om die werkend te krijgen. eerst link2sd instaleren dan openen en weer sluiten. telefoon opstarten in recovery dan via advanced ext partitie aanmaken. dan in mount storage format sdext dan telefoon normaal opstarten.

dan in link2sd hercreer laad script en dan moet het werken. volgens mij met ext2 weet ik zo even niet zeker.

kun je hem dan nog niet werkend krijgen dan via titanium backup live wallpapers verwijderen, vaak lukt het dan wel. was bij mij ook zo had de tip van iemand op xda. hoe het kan dat dat werkt geen idee.

Bewerkt (21 mei 2013 14:27)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren