Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Saaai

Saaai

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 12 februari 2013
  • 08:46

Yess, gelukt, bestandje op de sd kaart gezet, update gedraaird en nu staat er superuser op mijn phone.

Maar, eh, hoe krijg ik nu voor elkaar dat mijn telefoon denkt dat mijn sd kaart rom geheugen is (of ram geheugen of zoiets)
Ik wil graag de zwaardere apps zoals facebook en maps helemaal naar de sd kaart verplaatsen.
app2sd heb ik al geinstalleerd (zette zichzelf trouwens ook gewoon in de telefoon) maar daarmee valt niet direct iets te winnen.

Dan creeer ik ruimte voor een antivirus app.

Bewerkt (21 mei 2013 13:41)
galaxyace80

galaxyace80

• Lid sinds 21 januari 2012
  • Berichten 156
  • Reputatie 0
  • 12 februari 2013
  • 19:18

link 2 sd gebruiken. uitleg voor het een en ander staat wel op het forum hier. houd simpel weg in via partition minitool onder windows een aparte partitie aanmaken op je sd dan link 2 sd op starten partitie kiezen. gsm opnieuw starten link 2 sd weer openen en kijken onder opslag info kijken of hij je partitie ziet. aangeduid als sdext. ziet hij hem niet dan gewoon een andere partitie kiezen. net zolang tot dat hij hem wel ziet meestal is het ext3. dan als dat klaar is apps linken naar sd. NIET de apps verplaatsen naar sd kan wel maar sommige apps functioneren dan slecht of helemaal niet. dus ALLEEN linken. je kunt ook kijken of je partitie goed staat door op een app te klikken in link 2 sd, wanneer het tabje creer link kunt gebruiken is alles goed ingesteld. na het linken van de apps de telefoon opnieuw starten, zodat alles goed functioneerd.

Saaai

Saaai

• Lid sinds 27 mei 2013
  • Berichten 0
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2013
  • 10:00

hatsjekidee. Tip download de app Root All to SD rechtstreekd op je phone vanaf de android market.
Die maakt direct een partitie, mount deze en dan kun je apps helemaal overzetten naar de sd kaart.
Nu heb ik ineens 1224mb ROM tot mijn beschikking.

Net als facebook, whatsapp, en wordfeud over gezet.
En natuurlijk gecontroleerd, maar alles wert perfect.
Ook meteen gecontroleerd of er meer intern geheugen vrijgekomen is, en jawel hoor.
Let wel, samsungs eigen widgets en applikaties niet overzetten naar SD, dat kan problemen veroorzaken (volgens de ontwikkelaar)

Iedereen heel erg bedankt voor de hulp, als je het weet is het heel eenvoudig.
En voor de twijfelaars, als ik het kan….

Nee echt, gewoon de tijd nemen en de intstructies nauwkeurig volgen.
Daarmee maak je je Galaxy Ace S5830i weer up-2-date voor een 2e ronde

outlaw

outlaw

• Lid sinds 16 maart 2012
  • Berichten 935
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2013
  • 12:36

[QUOTE]Tip download de app [URL="http://www.androidworld.nl/forum/showwiki.php?title=Begrippen:Root+rechten+Rooten"]root[/URL] All to SD rechtstreekd op je phone vanaf de [URL="http://www.androidworld.nl/forum/showwiki.php?title=Begrippen:Android"]Android[/URL] [URL="http://www.androidworld.nl/forum/showwiki.php?title=Begrippen:Android+Market"]Market[/URL].[/QUOTE] Ik heb me rot gezocht, maar ik kan deze app niet vinden :(

DrHk

DrHk

• Lid sinds 31 augustus 2011
  • Berichten 37
  • Reputatie 0
  • 13 februari 2013
  • 14:46

[QUOTE=outlaw;381448]Ik heb me rot gezocht, maar ik kan deze app niet vinden :([/QUOTE] De app bestaat ook niet. Graag de juiste naam geven!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren