Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

gigobert

gigobert

• Lid sinds 25 juli 2012
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 17 november 2012
  • 10:22

Af en toe vertoont het scherm van mijn Ace continu links onder de vage tekst “veilige stand ”.
Geen idee hoe dat er komt en geen idee hoe dat weg te krijgen ; meestal is het weer even spontaan weg na enkele keren uit/aan zetten.
Tijdens zo'n “veilige stand” periode missen een aantal ikonen die normaal wel aanwezig zijn ( zoals o.a. mijn antivirus ).
Ik heb van alles aan mijn instellingen experimenteel aan en uitgezet, maar krijg geen grip op dit verschijnsel. De handleiding zwijgt hierover.
Overigens heeft mijn dochter ook eenzelfde Ace en ook zij heeft dit probleem exact als hier boven omschreven.
Ik vermeld nog dit apparaat in Frankrijk wordt gebruikt; ook de provider is Frans maar wel een andere dan die van mijn dochter.
Zou iemand mij wat helderheid kunnen en willen verschaffen ? Dank bij voorbaat.

Bewerkt (24 april 2013 15:52)
Sander_M

Sander_M

• Lid sinds 22 september 2010
  • Berichten 5153
  • Reputatie 100
  • 17 november 2012
  • 12:00

Veilige stand word gebruikt om met zo min mogelijke apps op starten, om zo problemen op te sporen. Vergelijkbaar met de veilige modus van Windows.
Om het te gebruiken moet je de home knop ingedrukt houden tijdens het aanzetten.
Blijft je home knop misschien hangen dat je hem zo onbewust in veilige stand opstart?

Zie je iets op AW forum wat niet door de beugel kan? Laat het de moderators weten middels de rapporteer knop.
Inhoudelijke vragen over Android graag op het forum bespreken, deze worden per email/PM niet beantwoord.

gigobert

gigobert

• Lid sinds 25 juli 2012
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 17 november 2012
  • 13:36

Dank Sander voor je reactie. Ik heb geen idee of ik die home knop heb ingedrukt tijdens aanzetten; zeker niet bewust.
Maar met de nu vers vergaarde kennis ga ik dat in de gaten houden.
De procedure die je aangeeft om in die veilige stand te komen is dat dan ook de procedure om er weer uit te geraken ??

Marcha

Marcha

• Lid sinds 23 november 2011
  • Berichten 76
  • Reputatie 0
  • 18 november 2012
  • 22:21

Hallo,
Bij de Galaxy Ace is het zo dat de veilige stand ontstaat, doordat je per ongeluk tijdens het aanzetten ook de volumeknop hebt ingedrukt. Dit kan makkelijk gebeuren omdat deze twee knoppen ongeveer tegelijkertijd vastgehouden kunnen worden als je 'm aanzet. Dus tijdens het aanzetten van de volumeknop afblijven, dan is het allemaal voor elkaar!

gigobert

gigobert

• Lid sinds 25 juli 2012
  • Berichten 27
  • Reputatie 0
  • 19 november 2012
  • 10:08

Hey Marcha,
Ja , die verklaring spreekt me wel aan want inderdaad worstel ik steeds ongewild met die volumeknop en veelal bij aan of uitzetten.
Dank voor je reactie

Bewerkt (24 april 2013 15:53)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren