Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Leanne

Leanne

• Lid sinds 22 juni 2012
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2012
  • 12:05

Hallo allemaal,

ik ben nieuw met Android en blij dat ik dit forum heb gevonden wnat ik loop al gelijk tegen wat dingetjes aan die ik niet begrijp.
Heb nog even gezocht maar echt antwoord op mijn vraag vind ik niet.

Ik heb sinds een week een Android telefoon, namelijk een Samsung Galaxy Ace 2. (dus niet de gewone ace, dit is een dual core en meer geheugen)

In de telefoon zit 4 GB intern geheugen, maar als ik kijk bij OPSLAG bij instellingen zie ik de volgende dingen staan:
SD kaart: 32 GB (mijn micro sim)
USB opslag 1,10 GB
Systeemopslag 1 GB

waar de rest van die 4GB zit is me dan een beetje een raadsel.

Ik heb laatst een groot spelletje gedownload (Sims freeplay) wat standaard op opgeslagen in het telefoon geheugen. DIt is de systeemopslag neem ik aan? Ik moest hier in het begin een update voldoen wat er voor zorgde dat deze ‘partitie’ (zo noem ik het maar even) bijna vol was. (nog 200 mb over van de 1gb). Na een aantal levels kwam er weer een nieuwe update en toen gaf hij aan dat ik ruimte moest vrij maken op het telefoon geheugen OF een SD kaart. Ik wilde dus het spel op mijn externe SD zetten van 32 GB.

Nu dacht ik dat te kunnen doen via INSTELLINGEN en APPLICATIES BEHEREN.
Je kunt dan kopieren naar de SD Kaart.